Fitness Seller

is meer altijd beter?

Clein

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
127
Lengte
1m50
Massa
150kg
Vetpercentage
Beste leden,

wat ik mij eigenlijk afvraag;

je leest hier verschillende logs en voorafgaand wordt er een kuur samengesteld, op het forum gedeponeerd en gevraagd wat men er van vindt...

ik lees toch dat; "hoe meer, hoe beter" (afhankelijk van zijn stats en kuurverleden natuurlijk). maar dan lees je de logs en valt mij toch op dat, hoe meer de dosering wordt opgeschroefd...de sides (nog) groter/sterker worden, wat uiteindelijk als het ware ten koste gaat van de kuur zelf. Bijvoorbeeld; de kuurder ondervindt vergrote koorts, slaapproblemen, zeer verminderde eetlust etc.

mijn gedachte:

De sides ondervindt de kuurder sowieso, maar als de doseringen redelijk blijven, zal diegene dus ook het maximale uit zijn kuur kunnen halen ten aanzien van eetlust etc.

klopt dit? of maakt dat helemaal niet uit en kunnen doseringen juist ff wat opgeschroefd worden, want op deze manier kun je juist alles uit je kuur halen en de sides krijg je sowieso toch wel.

als het een domme vraag is...ja sorry, ik weet ook nog niet alles.:)

Nee meer is niet altijd beter en de neveneffecten worden op de duur zo groot dat het dat kleine beetje meer winst niet waard is. Trouwens die winst zal dan toch wel water zijn die je spieren slechts tijdelijk opblazen. Je heb geen extreme dosis nodig om alle AR te bezetten, dat kan ook wel met wat lagere dosis. Natuurlijk is er wel zoiets als een minimale dosis voor goede gains zonder overdreven bijwerkingen. De ideale dosis ligt overigens voor iedereen ergens anders. Als je goed reageert op as (goede genen) hebt kan je dus in principe juist lager doseren...

• Topic Starter Topic Starter
Nee meer is niet altijd beter en de neveneffecten worden op de duur zo groot dat het dat kleine beetje meer winst niet waard is. Trouwens die winst zal dan toch wel water zijn die je spieren slechts tijdelijk opblazen. Je heb geen extreme dosis nodig om alle AR te bezetten, dat kan ook wel met wat lagere dosis. Natuurlijk is er wel zoiets als een minimale dosis voor goede gains zonder overdreven bijwerkingen. De ideale dosis ligt overigens voor iedereen ergens anders. Als je goed reageert op as (goede genen) hebt kan je dus in principe juist lager doseren...

ok thanks voor je comment big T en de ideale dosis is idd per persoon verschillend, lettend op zijn kuurverleden, stats, trainingstijd.

Als je goed reageert op as (goede genen) hebt kan je dus in principe juist lager doseren...

ik zie dit anders. als je goede genen hebt en dus waarschijnlijk ook meer receptoren dan juist hoger doseren aangezien je de hoeveelheid dan efficienter kan gebruiken :D

-rodge

Spiergroei is niet alleen afhankelijk van AR.

Meer AAS is niet altijd beter.

Meer/betere voeding en training wel :cool:

Inderdaad, je moet een goede balans zien te vinden en nooit het idee hebben dat je veel te veel of veel te weing heb gebruikt...

Ja vorig kuurtje heb ik zelfde doseringen gebruikt als nu, groei er nog beter op met paar veranderingen in supplementen, voeding. Je moet gewoon jezelf leren kennen, je weet nooit wat je lichaam doet behalve door praktijk ervaring.

ik zie dit anders. als je goede genen hebt en dus waarschijnlijk ook meer receptoren dan juist hoger doseren aangezien je de hoeveelheid dan efficienter kan gebruiken :D

-rodge
Wat ik bedoel is dat je lager kan doseren voor hetzelfde resultaat. Je kan idd hoger doseren, en dan zal je nog meer resultaat hebben. Dus wat je ook doet, met betere genen heb je altijd meer resultaat (pff kan het nog logischer?) :)

Spiergroei is niet alleen afhankelijk van AR.
Voor die andere wegen van werking is er echter ook geen extreem hoge dosis nodig om een goed resultaat te bereiken :thumbup:

Terug
Naar boven