- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Hier was een programmatje voor, ik ben alleen even de naam vergeten... Hoe heette dit programma ook alweer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 en om snel te kijken wat er opstaat kun je iso openen met winrar...
Dat was em inderdaad, is dat een legaal progje of moet ik dat ook ff via torrent downloaden..?
Er zit wel een hoop troep bij Daemon Tools, maar alleen als je bij de installatie blind doorklikt. Als je gewoon alles uitvinkt is er niks aan de hand.
Virtual clone drive werkt wel maar die pakt wel *iso maar lang niet alle andere images.Hijack......
Heeft iemand een goed alternatief voor een x64 windows 7 pc? Ik had al jaren deamon tools maar die werkt niet meerVirtual clone drive werkt wel maar die pakt wel *iso maar lang niet alle andere images.

Legaal, gewoon intikken bij google, kom je direct bij de download.
Daemon Tools werkt op 64 bits, maar je moet wel de 64 bits versie hebben (die is er nog niet zo heel lang geloof ik). Dus even opnieuw downloaden en kijken of het dan wel werkt.Hijack......
Heeft iemand een goed alternatief voor een x64 windows 7 pc? Ik had al jaren deamon tools maar die werkt niet meerVirtual clone drive werkt wel maar die pakt wel *iso maar lang niet alle andere images.
Er is ook een betaalde versie met wat meer functies, maar de basis lite versie is gratis en voldoet eigenlijk altijd wel prima.Daemon tools legaal?
Moet je dat niet betalen? Jawel toch?
Of is dat veranderd?
7zip kan een image mounten? Dat is nieuw voor me. Thnx![]()
En niet om te mierennken, maar een iso die mount je toch? Die open je toch niet?