Fitness Seller

iso bestanden openen

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Hier was een programmatje voor, ik ben alleen even de naam vergeten... Hoe heette dit programma ook alweer?

Alcohol 120% of Daemon Tools

Power Iso die gebruik ik :D

Legaal, gewoon intikken bij google, kom je direct bij de download.

kan ook gewoon met winrar/7zip

Hijack......

Heeft iemand een goed alternatief voor een x64 windows 7 pc? Ik had al jaren deamon tools maar die werkt niet meer :( Virtual clone drive werkt wel maar die pakt wel *iso maar lang niet alle andere images.

7zip?

iso explorer

Daemon tools was voor mij altijd gratis.

En niet om te mierennken, maar een iso die mount je toch? Die open je toch niet?

Hijack......

Heeft iemand een goed alternatief voor een x64 windows 7 pc? Ik had al jaren deamon tools maar die werkt niet meer :( Virtual clone drive werkt wel maar die pakt wel *iso maar lang niet alle andere images.
Daemon Tools werkt op 64 bits, maar je moet wel de 64 bits versie hebben (die is er nog niet zo heel lang geloof ik). Dus even opnieuw downloaden en kijken of het dan wel werkt.

Daemon tools legaal?
Moet je dat niet betalen? Jawel toch?

Of is dat veranderd?
Er is ook een betaalde versie met wat meer functies, maar de basis lite versie is gratis en voldoet eigenlijk altijd wel prima.

Het ligt er aan wat er op de ISO staat. Je kunt ze inderdaad gewoon openen en uitpakken, maar veel programma's controleren of ze van een CD-drive gestart worden, en dan zul je de ISO moeten mounten om het programma te foppen. En besturingssystemen zul je in de meeste gevallen weer op een fysieke schijf moeten branden.

poweriso werkt beste

Terug
Naar boven