Fitness Seller

Israel hackt Hezbollah uitzending

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
BEIROET - Israël heeft dinsdag de televisiezender van de radicaalislamitische Hezbollah tijdens een nieuwsuitzending gehackt. De joodse staat brak ook in op enkele radiozenders.

Op de televisiezender al-Manar toonde Israël enkele minuten lijken van Hezbollah-strijders. Ook werd beweerd dat de leider van de militante sjiitische beweging, Hassan Nasrallah, een leugenaar is.

Lol ze doen ook wel alles wat god verboden heeft huh...

Mjah na het zien van die beelden van die mensen die met chemische wapens werden bestookt hou ik over dit soort dingen maar beter me mond

Het is een grof schandaal!!

sta nergens meer van te kijken

hmm ben benieuwd hoe jezus hier op gereageerd zou hebben.
die was daar 2000 jaar geleden ongeveer op die plek.

SHUTTERSPEED zei:

Jezus had die raketten veranderd in vissen en had gezegd: Sta op en loop...:D

jezus christus eej

kennen ze daar computers :twitch:

• Topic Starter Topic Starter
re:

SHUTTERSPEED zei:

Er valt voor Jezus weinig te reageren....
Die was idd 2000 jaar geleden op die plek maar werd toen door de Joden aan het kruis genageld.....

• Topic Starter Topic Starter
Ligt eraan hoe hard die trap was heh snuggere :rolleyes:

qiniz zei:
Sorry hoor, maar de Hezbollah gaat anders ook niet onschuldig door de strijd. Beide spelen een vies spelletje...

Je hoeft je niet te excuseren omdat je in discussie wil treden hoor.

Als ik het mij goed herinner dan is dit conflict begonnen met het ontvoeren van twee Israëlische slodaten door Hezbollah. Daarop heeft Israël gereageerd met het platgooien van Libanon, een economisch welvarend land in de regio.

Als iemand jou een trap verkoopt ga jij dan ook zijn huis slopen en zijn vrouw en kinderen vermoorden?

re:

joske van haren zei:
Jongens en meisjes, het zijn gewoon de grootste gekken die er zijn tegenwoordig, van beide kanten. En dat is net t probleem. Aan de ene kant van die achterlijke lopende bommen, en aan de andere kant een smerige yank die alleen aan zichzelf denkt!!!!!!!! :mad:

Uhm....

Die smerrige yank (George Bush neem ik aan) woont niet in het midden oosten hoor...
Dus ik weet even niet waar jij je info hebt gehaald???

Wat je wel kan zeggen is dat die yank Israel de hand boven het hoofd houdt..
Samen met de hele rest van de wereld...

Ik ben absoluut tegen de hezbollah hoor maar als die iets beter waren uitgerust en zij zouden nu Israel al weken platgooien was er al lang een internationale troepenmacht die kant op...

In mijn ogen zijn die Joden geen haar beter dan de Palestijen of Libanezen maar ze kunnen het heel goed camofleren met hun achterbakse praatjes...

Terug
Naar boven