XXL Nutrition

Breaking News Israël oefende grote actie tegen Iran

Waarom geloof ik dit niet, en zie ik het niet zo 1,2 gebeuren?

Oh wat een drama, Afgahistan platgewalst. Nou Houston, dat land kun je wel van je lijstje schrappen want dat was al kapot gemaakt door dr eigen inwoners namelijk de Taliban.

ze dreigen zovaak

Ik geloof het wel. Weer een oorlogje bij daar in het Midden-Oosten. Gezellig. Lekker de olieprijs weer omhoog :(

grootdoenerij allemaal denk ik

Iran is wel een smerig religieus land. Maar Israel evenzo (al is het aandeel niet religieuzen daar flink gestegen als ik me niet vergis).

Beide zijn het landen die een basis vinden in een achterlijke traditie van verhalenvertellers.

Beide zijn het landen die een basis vinden in een achterlijke traditie van verhalenvertellers.

Sooooo true. Ik ga ook geen kant kiezen. Dat hele midden-oosten kan wat mij betreft elkaar de oorlog verklaren. Moet ik helaas voortaan wel op de fiets naar m'n werk, aangezien ik de benzine niet meer kan betalen, maar **** it, 't is het waard als het weer een grote zandvlakte is daaro.

Of hij dat "even" weet is niet belangrijk, het is gewoon een feit;)

[negationisme modus]Is nooit gebeurd, waar is het bewijs dan? Er is geen onafhankelijk onderzoek gedaan en degenen die dat willen uitvoeren worden dwarsgezeten[/negationisme modus]

Oftewel ontken iedere gebeurtenis en doe net alsof jouw eigen vooringenomen standpunt de enige waarheid is.

[negationisme modus]Is nooit gebeurd, waar is het bewijs dan? Er is geen onafhankelijk onderzoek gedaan en degenen die dat willen uitvoeren worden dwarsgezeten[/negationisme modus]

Oftewel ontken iedere gebeurtenis en doe net alsof jouw eigen vooringenomen standpunt de enige waarheid is.
Je begint eentonig te worden.:rolleyes:

Ik weet niet wat je precies bedoelt met een onafhankelijk onderzoek.Dat is heel moeilijk in het midden-oosten.

Waarop ik mijn standpunt baseer is het feit dat ik persoonlijk mensen ken die het regime aan de lijve ondervonden hebben.
Natuurlijk is dat niet verdedigbaar of controleerbaar, maarja de realiteit is ingewikkeld.

Ik vind dat ze teveel dreigen, nieuwsberichten van jaren terug staan nog op internet waar ze het ook over een aanval hebben.

Als je het wilt doen en het is nodig doe het dan, als het niet nodig is doe je het niet.

Iran aanvallen zou dus op basis vd woordn van Ahmadinejad gebeuren, zeker niet de hoogste baas in dat land, en mogelijke kernwapens in de toekomst (die Israel al heeft, samen met landen als Pakistan en India en zo verder). Lijkt me ook niet een prettige gedachte, Iran met kernwapens, maar zullen ze toch nooit gebruiken omdat het suicide zou betekenen.

Ah wel, als Israel wat wil moeten ze het wel doen in Bush' ambtstermijn.

Terug
Naar boven