MuscleMeat

Isreal wil Atoombom gebruiken voor IRAN

Jostifight!

Idiots.....

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Echt een jostifight idd.....pffffffff vermoeiend die gasten. :sad:

Give them more weapons !

Uiteindelijk lost het probleem zich dan wel vanzelf op ...

Waar staat dat Israel daarvoor een atoom bom voor wilt gaan gebruiken? Of is dat gewoon zo geschreven door je om het een beetje op te leuken?

(heb het filmpje niet gezien, wel artikel gelezen)

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Heb het altijd al krom gevonden dat Israel wel atoomwapens mag hebben en omliggende landen niet. Goor vriendjespolitiek en loze dreigementjes. Wat mij betreft nuken ze elkaar helemaal de t*fus in.

Israel en amerika loeren er ook op.Weet zeker dat iran word aangevallen.Hopelijk maak de wereld dan 1 vuist om deze 2 landen aan te pakken.

Dat ze elkaar nuken dan zijn we van hun gezeik af.

Iraanse regering is behoorlijk achterlijk. Van mij mogen ze dat regime omverwerpen. Maar dit is niet de juiste tijd. Men heeft amper controle over de andere conflicten.

Heb het altijd al krom gevonden dat Israel wel atoomwapens mag hebben en omliggende landen niet. Goor vriendjespolitiek en loze dreigementjes. Wat mij betreft nuken ze elkaar helemaal de t*fus in.

Israel en amerika loeren er ook op.Weet zeker dat iran word aangevallen.Hopelijk maak de wereld dan 1 vuist om deze 2 landen aan te pakken.

Tuurlijk mogen Israël en Amerika dat, het zijn ook alleen die 2 landen van wie het geaccepteerd werd dat zij geen signatuur onder een verbod op clusterbommen zette in de VN.

Mag hopen dat Iran ze eens iets laat zien, denk dat Israël van een héél koude kermis thuis gaat komen.

BOYCOT 729

Terug
Naar boven