Fitness Seller

Italiaanse burgemeester beloont vermageren met premie

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
HLN.be: bizar - Italiaanse burgemeester beloont vermageren met premie (552800)

Vrouwen in het Italiaanse Varallo Sesia krijgen vijftig euro van de burgemeester als ze op een maand tijd, drie kilo afvallen. Mannen moeten een kilo meer kwijtraken als ze in aanmerking willen komen voor de bonus. Wie na vijf maanden niet opnieuw bijgekomen is, krijgt nog eens 100 euro extra, schrijft de krant Corriere della Sera.

Voorbeeldig initiatief
Burgemeester Gianluca Buonanno heeft 10.000 euro uitgetrokken voor het project. Deelnemers staan onder toezicht van een arts, die aangesteld is door de gemeente. De burgervader organiseert ook een fitnessprogramma in de stad. De minister van Gezondheid, Livia Turco verwelkomt het initiatief. "Ik hoop dat andere gemeenten hieraan een voorbeeld nemen." Vijf miljoen Italianen kampen met overgewicht. (hln)

HLN.be: bizar - Italiaanse burgemeester beloont vermageren met premie (552800)

Vrouwen in het Italiaanse Varallo Sesia krijgen vijftig euro van de burgemeester als ze op een maand tijd, drie kilo afvallen. Mannen moeten een kilo meer kwijtraken als ze in aanmerking willen komen voor de bonus. Wie na vijf maanden niet opnieuw bijgekomen is, krijgt nog eens 100 euro extra, schrijft de krant Corriere della Sera.

Voorbeeldig initiatief
Burgemeester Gianluca Buonanno heeft 10.000 euro uitgetrokken voor het project. Deelnemers staan onder toezicht van een arts, die aangesteld is door de gemeente. De burgervader organiseert ook een fitnessprogramma in de stad. De minister van Gezondheid, Livia Turco verwelkomt het initiatief. "Ik hoop dat andere gemeenten hieraan een voorbeeld nemen." Vijf miljoen Italianen kampen met overgewicht. (hln)

heel dom , ten eerste komen de meesten toch weer aan na het geld te hebben ontvangen.en ten tweede is het discriminatie omdat kerels 1 kilo meer moeten afvallen.

• Topic Starter Topic Starter
ik vind trouwens dat dunne mensen die een fitnessabonnement hebben ook vergoed moeten worden!!! ik dacht bevoorbeeld aan 50% korting op bb.com-aankopen :D

Prima initiatief, zouden ze hier en in VS beter voorbeeld aan nemen.

dan zouden bodybuilders in de cut rijk worden.

Vind hij misschien dat er zijn dorp teveel dikke mensen rondlopen ?

Monsterbulk danmaar eh! :p Je zou verwachten dat de regel aan van toepassing is op mensen met werkelijk overgewicht??

Vraag me wel af hoe ze dat gaan meten. Ik heb niks gelezen over vetpercentages.

Kilo's zeggen toch ook niet zoveel. Krijg je dat jan met de pet op waardeloos crashdieet gaat, centen komt vangen en verstrikt raakt in een jojo. Er moet ook geen BMI aan te pas komen of zoiets doms.

Zou wat zijn zeg, als ze in dat in Amerika zouden invoeren:D gniffel gniffel
Als het er ooit van zal komen gaat Amerika massaal aan de clenbuterol en krijg je dat soort hypes, of raken verslaafd aan drugs. Verwacht niet dat veel van die luie varkens werkelijk moeite gaan doen.

hehe wat een simpele oplossing zeg, iets te simpel!

3% BF ofzo voor mensen boven de 18% BF en mensen die minder dan 18% BF hebben sowieso handje contantje toeduwen!

kom maar hier met die premie. ik sta ripped :p

kom maar hier met die premie. ik sta ripped :p

haha;)

over ehm, driekwart jaar ook:rolleyes:

Zou wel vet zijn om ieder jaar opnieuw die premie te kunne vangen als beloning voor je cut. Als ze slim zijn gooien ze ook de btw op whey omlaag en subsidie bovenop. Die importheffingen ook direct afschaffen danmaar. Het is immers voor onze gezondheid :D

denk dat daar juist het probleem zit, het gaat om gewicht, niet om vet, in de cut raak ik bijna geen gewicht kwijt, maar wel veel vet.

als je mensen gaat betalen per kilo zul je gewoon crashdieeten sponsoren in principe.

Dit is best wel onzin, 3KG is ook zoveel om af te vallen he. Die dikke mensen eten gewoon een week minder en ze zijn 3Kg al afgevallen. Dan alleen voor hun hopen dat het over 4 maand nog steeds zo is..... Ik cut naar 10% en ik ben ook al 4KG kwijt.. Voor iemand met een % van 20+ stelt die 4KG niks voor.

Pffff.. wat zal het daar ineens druk worden in de sportscholen ...

Dit is best wel onzin, 3KG is ook zoveel om af te vallen he. Die dikke mensen eten gewoon een week minder en ze zijn 3Kg al afgevallen. Dan alleen voor hun hopen dat het over 4 maand nog steeds zo is..... Ik cut naar 10% en ik ben ook al 4KG kwijt.. Voor iemand met een % van 20+ stelt die 4KG niks voor.

idd.. wel leuk initiatief in ieder geval

Terug
Naar boven