Fitness Seller

Itunes FUUUUU

Ano_1995_52

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
203
Lengte
1m50
Massa
160kg
oke, ik heb dus een ipod gekocht. allemaal leuk enzo totdat bleek dat apple de database beschermt heeft om te voorkomen dat ik een ander programma kan gebruiken voor het synchroniseren. nou vond ik itunes al niet een chill programma. maar nu had ik mijn muziek map als itunes map ingesteld, en ik had map itunes bijwerken uitgevinkt. en wat doet itunes? alsnog al mn muziek in mappen voor albums en artiesten zetten. FUUUU is er iemand die een programma of een CMD command weet om al die files weer terug in 1 map te krijgen?

thx

zo hoort het ook, alles mooi gecatalogiseerd

• Topic Starter Topic Starter
zo hoort het ook, alles mooi gecatalogiseerd
ik heb nogal een grote collectie "gedownload" met incomplete tags dus dat is nu een rotzooi geworden. (ga ik wel oplossen met musicbrainz picard) en ik heb het liever zoiezo in een map, de media player moet gewoon alles gecategoriseerd weergeven door het uitlezen van de tags in het bestand ongeacht de mappen. en ik heb het vinkje uitgezet, dan moet het dat dus niet gaan doen :mad: stomme itunes

Er zit in itunes een optie om alle muziek die je importeert ook naar de mijn muziek folder te kopieren, die zou je alleen even uit moeten zetten. Staat ergens bij instellingen.

Maar de files blijven toch verdoet staan, daar is niets aan te doen. Of je zou een mac moeten hebben met een time machine backup, dan kan je alles zo terug zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Er zit in itunes een optie om alle muziek die je importeert ook naar de mijn muziek folder te kopieren, die zou je alleen even uit moeten zetten. Staat ergens bij instellingen.

Maar de files blijven toch verdoet staan, daar is niets aan te doen. Of je zou een mac moeten hebben met een time machine backup, dan kan je alles zo terug zetten.
die optie had ik dus uitgezet voordat ik de map toevoegde maar itunes heeft er alsnog een puinzooi van gemaakt :( maar ik heb geen mac dus dat gaat niet door.

Terug
Naar boven