MuscleMeat

iTunes, verplaatsen bibliotheek met gegevensverlies

KL1172

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Onlangs mijn PC geformateerd en geherinstalleerd.

Voor iTunes dus eerst de bibliotheek verplaatst naar externe schijf en daarna terug naar mijn desktop verplaatst. Heb ook 'itunes media verzamelen' steeds aangevinkt. Nu ben ik dus bij 25%-50% van mijn liedjes de gegevens van het veld 'jaar' kwijt. :(
Voor liedjes waarvan ik het niet zeker wist had ik bv. 80, 90, 00, ... ingevuld, die gegevens zijn dus blijkbaar niet mee overgenomen door itunes. Ook denk ik dat iTunes voor een deel liedjes waarvoor ik zelf het volledige jaar heb ingevuld dit niet heeft mee overgenomen. Dus nu heb ik toch wel een een dikke maand werk met opzoeken en terug invoeren. :mad:
Van het veld 'jaar' ben ik zeker, het is mogelijk dat dit ook voor andere gegevens is gebeurd, maar dat is minder belangrijk (buiten uitvoerder en titel natuurlijk).
Hoe kan ik dit in het vervolg vermijden en er voor zorgen dat itunes echt alles mee overneemt als ik de bibliotheek verplaats/kopiëer en terug in iTunes zet?

Laatst bewerkt:
Je kunt in itunes: bestand ----) bibliotheek ----) exporteren doen. Misschien werkt dat beter?

Terug
Naar boven