AndroidHealthClinic

ja ja....ik wil los gaan en bro's daarom jullie mening gevraagd..

Clein

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
127
Lengte
1m50
Massa
150kg
Vetpercentage
Eindelijk is het zover..

Na een matige winny kuur van mijn bro te hebben gezien waarbij hij iets van 2/3 kg heeft gepakt (voeding was ook k*t)

dacht ik... dat kan ik beter (nee, joke)

na 10 jaar trainen, (waarvan de laatste 4 jaar serieus) wil ik toch die stap zetten "to the dark side" hehe. ik heb mij veel ingelezen en info opgedaan. ik ben mij nu volledig aan het voorbereiden op de kuur.

Ik heb hier 2 vakanties voor afgezegd (lekker boeiend) en deze zomervakantie wil ik mij volledig toeleggen op mijn 1e kuur en helemaal los gaan.

Doel: massa pakken en wat harder uit de kuur komen, vandaar de winny.

in overleg met een paar gasten en een member, heb ik deze kuur samengesteld:

week 1 t/m 10: 375 mg test e
week 1 t/m 3: 40 mg dianabol
week 10 t/m 12: 40 mg winny
week 13: 40 mg nolvadex
week 14: 30 mg nolvadex
week 15: 20 mg nolvadex
week 16: 10 mg nolvadex

mijn stats:

28 jaar
1,70 m
70 kg schoon (heb in 4 jaar 25 kg gegained)

Ik wil eind april, begin mei beginnen, omdat ik op dat moment geen werk, studie (en vakanties afgezegd), niks heb. Ik kan mij dus volledig focussen op het trainen, vreten etc.
Mijn voeding is ook dik in orde.

dus bro's wat vinden jullie van mijn 1e kuur? hebben jullie nog op of aanmerkingen? ik sta open voor suggesties...

:dunno: iig sucses bro'!!!

Beetje heftig voor iemand van 70kg.

En waarom zou je je vakanties afzeggen? Heb je wedstrijdambities?

Dbol eruit en deca op 200mg ew er in.

• Topic Starter Topic Starter
Beetje heftig voor iemand van 70kg.

En waarom zou je je vakanties afzeggen? Heb je wedstrijdambities?

hoezo heftig?
wat zou jij dan veranderen?

wat betreft de vakanties ben ik dan in totaal een maand weg...lijkt mij niet echt een goed plan, wordt ook moeilijk ivm vreten, trainen en die shizzle meenemen. ik wil mij gewoon volledig hierop concentren. en nee, ik heb op dit moment geen wedstrijdambities.

mijn stats:

28 jaar
1,70 m
70 kg schoon (heb in 4 jaar 25 kg gegained)

Ik wil eind april, begin mei beginnen, omdat ik op dat moment geen werk, studie (en vakanties afgezegd), niks heb. Ik kan mij dus volledig focussen op het trainen, vreten etc.
Mijn voeding is ook dik in orde.

dus bro's wat vinden jullie van mijn 1e kuur? hebben jullie nog op of aanmerkingen? ik sta open voor suggesties...

25 kilo gegained en nu 70 Kg ??? Heb je dan 45 Kg gewogen ???

Begin gewoon lekker met Test op 375/500 en desnoods wat winny aan het eind in week 8-12, dan weet je in die eerste 8weken tenminste hoe je op die test reageerd. Daarom vond ik 3middelen meteen teveel en je kan nooit goed zien waar je je gains van hebt gemaakt.

Wat ik ermee bedoelde te zeggen was als je geen wedstrijdambities hebt en dus niet ergens voor hoeft klaar te stomen dat je dan gerust op vakantie kan gaan en je kuurtje later pas pakken. Maar goed dat je opgewonden bent over het feit dat je wat lekkere snelle kgs gaat pakken kan ik helemaal begrijpen.

Deca is minder toxic dan dianabol en test/deca stack is een van de beste massabouwers.

ok thanks bro.

Begin gewoon lekker met Test op 375/500 en desnoods wat winny aan het eind in week 8-12, dan weet je in die eerste 8weken tenminste hoe je op die test reageerd. Daarom vond ik 3middelen meteen teveel en je kan nooit goed zien waar je je gains van hebt gemaakt.

Wat ik ermee bedoelde te zeggen was als je geen wedstrijdambities hebt en dus niet ergens voor hoeft klaar te stomen dat je dan gerust op vakantie kan gaan en je kuurtje later pas pakken. Maar goed dat je opgewonden bent over het feit dat je wat lekkere snelle kgs gaat pakken kan ik helemaal begrijpen.

is ook wel zo, maar met je eerste kuur moet je toch meteen knallen? en aangezien de test na 4/5 weken zijn werk doet...kan je meteen met de dianabol de eerste 3 weken knallen. ik heb dan in totaal 6 weken aan de orals gezeten.

Jwan heeft hetzelfde kuurtje gedaan als eerste kuur maar dan de Test E op 500mg. Ook een kickstart met dianabol en afgesloten met winny. Lees zijn log maar eens. Hij gainde een dikke 10 kilo...

vind die winny op t einde wel erg kort hoor, en die 375mg test per week? wtf
test op 500mg!

vind die winny op t einde wel erg kort hoor, en die 375mg test per week? wtf
test op 500mg!

Hier ben ik het mee eens de Test E op 500mg en ik had de Winny nog niet gezien dat je die zo kort zet. Ik ga ervanuit dat je 1 potje Winny hebt dus gewoon opmaken dan heb je voor bijna 4 weken...

Terug
Naar boven