- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
Eindelijk is het zover..
Na een matige winny kuur van mijn bro te hebben gezien waarbij hij iets van 2/3 kg heeft gepakt (voeding was ook k*t)
dacht ik... dat kan ik beter (nee, joke)
na 10 jaar trainen, (waarvan de laatste 4 jaar serieus) wil ik toch die stap zetten "to the dark side" hehe. ik heb mij veel ingelezen en info opgedaan. ik ben mij nu volledig aan het voorbereiden op de kuur.
Ik heb hier 2 vakanties voor afgezegd (lekker boeiend) en deze zomervakantie wil ik mij volledig toeleggen op mijn 1e kuur en helemaal los gaan.
Doel: massa pakken en wat harder uit de kuur komen, vandaar de winny.
in overleg met een paar gasten en een member, heb ik deze kuur samengesteld:
week 1 t/m 10: 375 mg test e
week 1 t/m 3: 40 mg dianabol
week 10 t/m 12: 40 mg winny
week 13: 40 mg nolvadex
week 14: 30 mg nolvadex
week 15: 20 mg nolvadex
week 16: 10 mg nolvadex
mijn stats:
28 jaar
1,70 m
70 kg schoon (heb in 4 jaar 25 kg gegained)
Ik wil eind april, begin mei beginnen, omdat ik op dat moment geen werk, studie (en vakanties afgezegd), niks heb. Ik kan mij dus volledig focussen op het trainen, vreten etc.
Mijn voeding is ook dik in orde.
dus bro's wat vinden jullie van mijn 1e kuur? hebben jullie nog op of aanmerkingen? ik sta open voor suggesties...
Na een matige winny kuur van mijn bro te hebben gezien waarbij hij iets van 2/3 kg heeft gepakt (voeding was ook k*t)
dacht ik... dat kan ik beter (nee, joke)
na 10 jaar trainen, (waarvan de laatste 4 jaar serieus) wil ik toch die stap zetten "to the dark side" hehe. ik heb mij veel ingelezen en info opgedaan. ik ben mij nu volledig aan het voorbereiden op de kuur.
Ik heb hier 2 vakanties voor afgezegd (lekker boeiend) en deze zomervakantie wil ik mij volledig toeleggen op mijn 1e kuur en helemaal los gaan.
Doel: massa pakken en wat harder uit de kuur komen, vandaar de winny.
in overleg met een paar gasten en een member, heb ik deze kuur samengesteld:
week 1 t/m 10: 375 mg test e
week 1 t/m 3: 40 mg dianabol
week 10 t/m 12: 40 mg winny
week 13: 40 mg nolvadex
week 14: 30 mg nolvadex
week 15: 20 mg nolvadex
week 16: 10 mg nolvadex
mijn stats:
28 jaar
1,70 m
70 kg schoon (heb in 4 jaar 25 kg gegained)
Ik wil eind april, begin mei beginnen, omdat ik op dat moment geen werk, studie (en vakanties afgezegd), niks heb. Ik kan mij dus volledig focussen op het trainen, vreten etc.
Mijn voeding is ook dik in orde.
dus bro's wat vinden jullie van mijn 1e kuur? hebben jullie nog op of aanmerkingen? ik sta open voor suggesties...
iig sucses bro'!!!
Heb je dan 45 Kg gewogen