Fitness Seller

Jaarlijkse kuur om op niveau te blijven

Sunnybitch

Dutch Bodybuilder
Waardering
80
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Beste leden,
Ben van plan nog juist voor de zomer kuurtje te doen en wil dan ergens rond de 100 uitkomen, met een % van +- 14. Nu zou dit de 5de kuur zijn in 2 jaar en wil ik mijn lichaam na de zomer wat laten rusten, heb dit jaar ook alles gezien meerdere ontstekingen.. kine.. salmonella en wat andere klodden. Nu ga ik het niet op de aas steken maar voel zeker dat de aas erboven op niet veel goed doet. Ik wou me volgend jaar ook meer concentreren op men boksen maar wel men massa houden(doe nog steeds beetje fitness), ik weet dat dit moeilijk gaat zijn door de vele cardio maar zie het als een uitdaging. Wat is de lichtste kuur dat ik zou kunnen doen om toch men fysiek te onderhouden? Ik dacht eigenlijk aan anavar aangezien dit ook goed zou zijn voor men boksen, langs de andere kant zie ik anavar geen fysiek onderhouden die door pikuren werd gemaakt :P Maar als ik weer voor test moet gaan heb ik iets van dit is niet echt een pauze en als ik mogelijk competitie doen word ik mogelijk getest en test vinden ze altijd tegenover anavar... graag jullie mening

Zou toch echt op testo gaan.. Mild kuurtje en je behoud die 100 kg wel (mits andere omstandigheden ook kloppen)

Anavar is niet te doen met boksen.
Je gaat te veel hinder krijgen van de pomp.

Gr

Doe je wel eens bokstraining terwijl je on bent?

Ik ervaar dan persoonlijk nogal vervelende pomp in de schouders waardoor het toch ff wat minder lekker traint, als ik me weer daarop zou focussen zou ik dat uit de weg gaan. Ik heb tot nu toe met: tren,test, bold, Winnie, mast, hgh die ervaringen gehad.

Als ik dus sunnybitch zou heten en me willen focussen op boksen zou ik niet kuren.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ervaar dan persoonlijk nogal vervelende pomp in de schouders waardoor het toch ff wat minder lekker traint, als ik me weer daarop zou focussen zou ik dat uit de weg gaan. Ik heb tot nu toe met: tren,test, bold, Winnie, mast, hgh die ervaringen gehad.

Als ik dus sunnybitch zou heten en me willen focussen op boksen zou ik niet kuren.
heheh ja maar de enige reden dat ik nog een kuur zou doen is louter en alleen tegen de schrink, ik vertrouw genoeg in men bokservaring om overeind te blijven het is niet als ik geen gram zet dat ik knockout ga ofzo hahahha :D voorbije kuren waren hoofdzakelijk gewoon test(of nu sus) en een kickstart met winny, voelde wel pump maar zeker niet dat ik er last van had, dat geluk heb ik wel. Langs de andere kant hoe gaat jouw conditie als je alleen test neemt? of heb je altijd deca,... erbij genomen? men conditie zelf gaat niet vooruit maar mijn hersteltijd is ABSURD, na 2 minuten sparren ben ik bekaf, letterlijk 20-25 sec later is hardslag weer dicht bij normaal, wel handig voor tussen de rondes

Nee zo erg zal het ook niet zijn ;) dat ws ook niet me punt.
Op test,bold,mast had ik de meeste benefit van de snelle hersteltijd. Dat was wel prettig, maar toch train ik boksen liever zonder gear. Deca heb ik niet zo lang genomen maar daar zat ook tren bij, met tren is het gewoon een tikkeltje zwaarder allemaal:P

Ik snap niet waarom niet kuren als je bokst puur uit principe of wat?

Ik snap niet waarom niet kuren als je bokst puur uit principe of wat?

Nee ik ervaar gewoon meer nadelen qua conditie tijdens inspanning en vollopen van de schouders, dan de wat snellere hersteltijd tijdens gebruik van de juiste producten. Dan haal ik er te weinig uit voor mezelf en kuur ik liever niet.

Nee ik ervaar gewoon meer nadelen qua conditie tijdens inspanning en vollopen van de schouders, dan de wat snellere hersteltijd tijdens gebruik van de juiste producten. Dan haal ik er te weinig uit voor mezelf en kuur ik liever niet.
ja daar kan ik wel inkomen voor jou, maar jij hebt dan geen last van spierverlies of probleem ermee tijdens boksen? en moest ik drugs gebruiken voor men boksen zou ik voor epo gaan fzo

Terug
Naar boven