markus0v
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 85kg
goeiemiddag mensen, ben al een tijdje aan het rondlezen hier op het forum en dacht nu maar is wat te posten.
Ben een jaartje geleden begonnen met fitness maar dat was 1x in de week met een maatje van me en zonder te weten hoe belangrijk voeding etc was. De laatste 4 maanden train ik 2x in de week maar dan solo en eet nog steeds te weinig > dus ook weinig gains en me trainingsschema stelde ok niet veel voor, geen squads of deadlift bijv.
Dacht dat me benen toch al groot zat waren
. Maarja na wat rondlezen hier kwam ik erachter dat om te gainen je ook grote spiergroepen zoals je benen zwaar moet trainen toch?
Ik wil binnekort wat serieuzer gaan beginnen om toch wat aan te komen. En eigenlijk twee keer in de week opschroeven naar 3 wat me moet lukken aangezien ik elke keer nog met plezier ga zonderrr pwo'tjes. Zal binnekort me voedingsschema zodra die gemaakt is hier ok plakken. Neem de laatste tjid al sochtends complex carb gainer met melk en smaakt me goed moet ik zeggn maar is het het ok waard? Of kan ik net zo goed brinta oid nemen.
Dus hier een "begin"fototje... Weeg nu 85kg 1.92m denk ik ongeveer en ben 20jaar.
Als jullie tips hebben of een goed trainingsschema voor beginners hoor ik het graag
Ben een jaartje geleden begonnen met fitness maar dat was 1x in de week met een maatje van me en zonder te weten hoe belangrijk voeding etc was. De laatste 4 maanden train ik 2x in de week maar dan solo en eet nog steeds te weinig > dus ook weinig gains en me trainingsschema stelde ok niet veel voor, geen squads of deadlift bijv.
Dacht dat me benen toch al groot zat waren
. Maarja na wat rondlezen hier kwam ik erachter dat om te gainen je ook grote spiergroepen zoals je benen zwaar moet trainen toch?Ik wil binnekort wat serieuzer gaan beginnen om toch wat aan te komen. En eigenlijk twee keer in de week opschroeven naar 3 wat me moet lukken aangezien ik elke keer nog met plezier ga zonderrr pwo'tjes. Zal binnekort me voedingsschema zodra die gemaakt is hier ok plakken. Neem de laatste tjid al sochtends complex carb gainer met melk en smaakt me goed moet ik zeggn maar is het het ok waard? Of kan ik net zo goed brinta oid nemen.
Dus hier een "begin"fototje... Weeg nu 85kg 1.92m denk ik ongeveer en ben 20jaar.
Als jullie tips hebben of een goed trainingsschema voor beginners hoor ik het graag