MuscleMeat

jaartje bezig (19 jaar)

Yovan

Novice
Waardering
0
hoi, ik ben nieuw op dit forum!
ik ben 1.5 jaar geleden begonnen met fitnessen, maar de eerste 6 maanden deed ik het heel sporadisch en at niet goed etc..
ik kom van 68 killogram en ben 1.93m (mager ventje dus) zit nu op 90 killogram en blijf gewoon bulken. de eerste paar maanden ging het erg snel, nu minder..:). ik ben sinds een maand begonnen met NO Explode te pakken en drink nu ook 2 proteine shakes (whey sensation) per dag, probeer ook zo gezond en veel mogelijk te eten!!
zal binnekort afmetingen hier neerzetten al heb ik geen idee wat normaal is of niet..:p

IMG_3740 verkleint.jpg

IMG_3744 verkleint.jpg

IMG_3747 verkleint.jpg

IMG_3751 verkleint.jpg

IMG_3753 verkleint.jpg

IMG_3756 verkleint.jpg

Zo dendenderend ziet het er nog niet uit voor onderhalf jaar te trainen.

maar als ik lees dat je 22kg bijgekomen bent dan moet je wel een een hele slechte positie vertrokken zijn.

Toch respect voor je knappe bulk tot hiertoe dan.

22kg erbij is zeker netjes.
Nu aan je fysiek gaan werken, gaat lukken.

suc6

• Topic Starter Topic Starter
Zo dendenderend ziet het er nog niet uit voor onderhalf jaar te trainen.

maar als ik lees dat je 22kg bijgekomen bent dan moet je wel een een hele slechte positie vertrokken zijn.

Toch respect voor je knappe bulk tot hiertoe dan.

goh ja, ik was echt wel HEEL mager... en ja ik zeg gewoon dat ik een jaar bezig ben want dat eerste half jaar sloeg eigelijk op nix..

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

22kg erbij is zeker netjes.
Nu aan je fysiek gaan werken, gaat lukken.

suc6

ja fysiek is echt nul:) maar wil eerst nog wat bulken voor ik ga aftrainen!

Ik vind het netjes.
Laat je niet gek maken door sommige mensen die hun trainingstijd halveren en fotos posten :)

Je armen staan stevig, mooi werk. Je romp verdient wel meer (?) aandacht.

Ziet er goed uit zoveel gain in 1-1.5 jaar.

En zoals hierbove al gezegd word als mensen hier zeggen dat ze een half jaar bezig zijn is het eigelijk een jaar ( bij de meeste dan)

Dus laat je niet foppe door de rest en ga zo door :thumbup:

Deadliften, succes verder.

goed bezig =)

netjes! nu doorknallen

Post je trainingen hier even dan kunnen anderen je beter advies geven
Zelf train ik maar drie x in de week en wissel dan nog regelmatig met wat oefeningen maar een benendagje is wel alleen benen bij mij
En bij veel oefeningen train je automatisch ook veel je buikspieren.

Voorbeeldje van hoe ik het voor mijzelf wat heb ingedeeld.
Zal vast van alles aan mankeren :D maar ik doe het er goed op ;)

Dag1
Squat
Leg curl
Legpress
Ab en aductie

Dag 2
Vlak en schuinbankdrukken
Fly
Schoulder press
Side raises
Rear lateral raises

Dag 3
Lat pull down
small grip
Cable row
Dumbbell pull over
Dumbbell shrug
Dumbbell row
Barbell curl
Single Arm Dumbbell Extensions

Succes ;)

thx:)! ga nu 5x per week. heb wel een vraagje, een dag doe ik schouders en triceps en een andere dag benen en buik.. maar iemand zei me dat het niet goed is om 2 grote of 2 kleine spiergroepen op eenzelfde dag te trainen?

Benen en buik gaat prima. De buik is niet zo groot.
Idem met schouders en triceps.

De redenatie die men maakt is zo: als je 2 grote pakt, dan verlies je heel wat energie aan de ene grote waardoor je de andere grote spier niet goed genoeg kan aanpakken. Daarom dat de meesten zo 1 grote pakken en 1 kleine. Borst + triceps bijvoorbeeld. Of borst + voorkant schouders. (borst is dan wel anatomisch een kleine spier, maar als je hiervoor vaak bencht betreft het wel een grote oefening die je goed kan uitputten)

Ziet er goed !
Flink door trainen en bulken en daarna als je flink wat massa hebt opgebouwd je vetpercentage wat verlagen door te cutten.

Ik vind je vetpercentage vrij hoog en de vorm is nog een beetje ver te zoeken, maar als je heel mager was geeft dat niets. Gewoon kracht winnen en eventueel wat meer gaan cardioen om het verpercentage te drukken. Hoe is je krachttoename?

Ik vind je vetpercentage vrij hoog en de vorm is nog een beetje ver te zoeken, maar als je heel mager was geeft dat niets. Gewoon kracht winnen en eventueel wat meer gaan cardioen om het verpercentage te drukken. Hoe is je krachttoename?

ja, heb ook gemerkt dat ik meer gewicht pak als mannen die er sterker uitzien dan mij..krachttoenname is goed.

Post je trainingen hier even dan kunnen anderen je beter advies geven
Zelf train ik maar drie x in de week en wissel dan nog regelmatig met wat oefeningen maar een benendagje is wel alleen benen bij mij
En bij veel oefeningen train je automatisch ook veel je buikspieren.

Voorbeeldje van hoe ik het voor mijzelf wat heb ingedeeld.
Zal vast van alles aan mankeren :D maar ik doe het er goed op ;)

Dag1
Squat
Leg curl
Legpress
Ab en aductie

Dag 2
Vlak en schuinbankdrukken
Fly
Schoulder press
Side raises
Rear lateral raises

Dag 3