hoi, ik ben nieuw op dit forum!
ik ben 1.5 jaar geleden begonnen met fitnessen, maar de eerste 6 maanden deed ik het heel sporadisch en at niet goed etc..
ik kom van 68 killogram en ben 1.93m (mager ventje dus) zit nu op 90 killogram en blijf gewoon bulken. de eerste paar maanden ging het erg snel, nu minder..
. ik ben sinds een maand begonnen met NO Explode te pakken en drink nu ook 2 proteine shakes (whey sensation) per dag, probeer ook zo gezond en veel mogelijk te eten!!
zal binnekort afmetingen hier neerzetten al heb ik geen idee wat normaal is of niet..
ik ben 1.5 jaar geleden begonnen met fitnessen, maar de eerste 6 maanden deed ik het heel sporadisch en at niet goed etc..
ik kom van 68 killogram en ben 1.93m (mager ventje dus) zit nu op 90 killogram en blijf gewoon bulken. de eerste paar maanden ging het erg snel, nu minder..
. ik ben sinds een maand begonnen met NO Explode te pakken en drink nu ook 2 proteine shakes (whey sensation) per dag, probeer ook zo gezond en veel mogelijk te eten!!zal binnekort afmetingen hier neerzetten al heb ik geen idee wat normaal is of niet..

maar ik doe het er goed op