Fitness Seller

JackAss 2

MuscleBear

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Nu in de bioscoop !!!!! :D

jackass2_1024_768.jpg

:scratch: goed topic (c)
euh tis de poster vd eerste film ^^

• Topic Starter Topic Starter
Ok dan, doen we het ff overnieuw.

Mooie film, heb me bescheurd van het lachen.

ga ik zeker kijken:D

Nu op mijn harde schijf bedoel je :)

Sommige dingen waren gewoon te ranzig, moest bijna kotsen :D .

Heb hem gisteren gedownload, geen fantastische kwaliteit, maar wel kijkbaar. Ik zal niks gaan verklappen, maar ik heb echt dubbel gelegen van het lachen :roflol:

ik dacht dat de heren van Jackass ooit eens hadden gezegd na de Jackass film niks meer met jackass wilden doen omdat ze alles al geprobeerd hadden en ze geen uitgemolken karakterituur van zichzelf wilde worden...

Ik denk dat ze hebben onderschat hoeveel geld vrouwen en drugs wel niet kosten.... :D

Zijn het wel een beetje leuke stunts?
Of doen ze elkaar alleen maar pijn ala 'dirty sanchez'?

in jackass 1 zaten iiig een paar briljante stunts.
car derby met een gehuurde auto, en daarna terugbrengen en zeggen dat je per ongeluk een hond hebt geraakt :roflol:
en alle stunts met die bejaarden waren ook hilarisch. :roflol:

en de one liners in jackass zijn ook legendarisch.:D
knoxville nadat hij is neergeschoten met een beanbag: you saw how i catched it with my stomach? you can't teach that, that's instinct..

Steve o: na de vraag waarom hij aan het koord hing ipv er over heen te lopen zoals hij had gezegd (een koord wat was gespannen over een poel vol alligators), antwoorde hij: yeah, i can learn i think, it was my first try you know :roflol:

Zijn het wel een beetje leuke stunts?
Of doen ze elkaar alleen maar pijn ala 'dirty sanchez'?

in jackass 1 zaten iiig een paar briljante stunts.
car derby met een gehuurde auto, en daarna terugbrengen en zeggen dat je per ongeluk een hond hebt geraakt :roflol:
en alle stunts met die bejaarden waren ook hilarisch. :roflol:

Jackass twee heeft de meest idiote en grappig stunts kan ik je vertellen. Ik zal het niet gaan verklappen maar het zal zeker niet tegenvallen :D

:thumbup: ze hebben dus nieuwe dingen weten te verzinnen! goed nieuws!

ik zag al wel iets met een enorme raket waar ze iemand op hadden geknoopt om te lanceren. Dat ging bijna goed fout omdat tijdens de 'lancering' de stukken metaal door de raket spatte. :eek:

Ik vrees dat ze pas stoppen met jackass als er doden vallen.
met jackass 1 met dat golfkarretje was ook bijna slecht afgelopen...

:thumbup: ze hebben dus nieuwe dingen weten te verzinnen! goed nieuws!

ik zag al wel iets met een enorme raket waar ze iemand op hadden geknoopt om te lanceren. Dat ging bijna goed fout omdat tijdens de 'lancering' de stukken metaal door de raket spatte. :eek:

Ik vrees dat ze pas stoppen met jackass als er doden vallen.
met jackass 1 met dat golfkarretje was ook bijna slecht afgelopen...

brak bijna ze nek ja die rakker

is alweer een tijdje geleden dat ik de eerste film gezien heb maar er zijn twee stunts die ik niet zal vergeten: die ene waar die gast ging gaan schijten in zo een winkel voor sanitair, en die stunt waar ze een autootje in één zijn reet stak en daarna een x ray van ging laten maken!!:D :D

edit: klopt het trouwens dat die dwerg gestorven is tijdens een stunt?

Heb voor morgenavond gereserveerd, me and the lady.

Denk een joint ervoor roken of wat lichte acid, en ik rol de bios wel uit :D

uhu, ik was ook niet van die film nuchter te bekijken hahaha :D

@ jollyjumper: op het internet is de hele crew al 4 keer gestorven...

Dit is nou echt mijn soort humor. Jackass, Wildboyz, Camp Kill Yourself. Die hele meuk van ze :) Ik moet hem nog steeds gaan kijken, maar camversies downloaden zie ik niet zo zitten. Eigenlijk moet ik die met wat maten gaan kijken op een zaterdag. Eerst flink wat bier tanken, en dan naar de film.

Dit is nou echt mijn soort humor. Jackass, Wildboyz, Camp Kill Yourself. Die hele meuk van ze :) Ik moet hem nog steeds gaan kijken, maar camversies downloaden zie ik niet zo zitten. Eigenlijk moet ik die met wat maten gaan kijken op een zaterdag. Eerst flink wat bier tanken, en dan naar de film.

Zullen we samen gaan?:rolleyes:

Terug
Naar boven