Fitness Seller

Japanner is recordhouder masturberen

magnus

Huge Freak
Waardering
143
Japanner kroont zich recordhouder masturberen

De Japanner Masanobu Sato heeft acht uur en veertig minuten gemasturbeerd. Daarmee heeft hij het wereldrecord verbroken tijdens de jaarlijkse masturbatiemarathon in San Francisco.

Sato, een fervent aanhanger van Tantra-coïtus, beweert het ooit eens tien uur lang volgehouden te hebben.

Ook bij de vrouwen werd een nieuw duurrecord gevestigd. De 28-jarige Amerikaanse 'Kitty Cat' masturbeerde zeven uur lang en kwam elf keer klaar.

De prijs voor de winnaars is het coïtusspeeltje 'Tenga', een nieuw soort vibrator.

De 'masturbate-a-thon' wordt al sinds 1995 georganiseerd. De initiatiefnemers willen zo protesteren tegen de onderdrukking van coïtusualiteit in de puriteinse Verenigde Staten.

:eek::eek::eek:

Potentiële deelnemers hier voor volgend jaar???:D

Opgelet: vroegtijdige zaadlozing leidt onverbiddelijk tot diskwalificatie.:p

De Japanner Masanobu Sato heeft acht uur en veertig minuten gemasturbeerd. Daarmee heeft hij het wereldrecord verbroken tijdens de jaarlijkse masturbatiemarathon in San Francisco.

En maar moeilijk doeen over een nippleslip van Janet Jackson. Wat een triest bagger land is het toch zeg.

8 uur lang aan je pik sjorren. Damn:D

:roflol:

dan heb je toch geen zin meer na zolang pfff

Epic waste of time.

acht uur en veertig minuten, pfff dat is niets!

Ik dacht dat Roxxe het nog veel langer kon.

Sato, een fervent aanhanger van Tantra-coïtus, beweert het ooit eens tien uur lang volgehouden te hebben.

Ook bij de vrouwen werd een nieuw duurrecord gevestigd. De 28-jarige Amerikaanse 'Kitty Cat' masturbeerde zeven uur lang en kwam elf keer klaar.

De prijs voor de winnaars is het coïtusspeeltje 'Tenga', een nieuw soort vibrator.

De 'masturbate-a-thon' wordt al sinds 1995 georganiseerd. De initiatiefnemers willen zo protesteren tegen de onderdrukking van coïtusualiteit in de puriteinse Verenigde Staten.

:eek::eek::eek:

Potentiële deelnemers hier voor volgend jaar???:D

Opgelet: vroegtijdige zaadlozing leidt onverbiddelijk tot diskwalificatie.:p

Ook een 'Tenga' voor de japanse rukker? ???

Laatst bewerkt:
Waar blijven de Gorill0r-moppen?

Pijn.. Hele grote rode knop na 8 uur :rolleyes:

ik noem het zelf altijd "Jerk-A-Thon", is een term dat ik zelf heb bedacht en m'n huisgenoten nu de heletijd gebruiken.. ;) :o

:orly:

De 24-jarige Sarah Carmen uit Londen heeft elke dag ongeveer tweehonderd orgasmes. Sarah Carmen lijdt namelijk aan PSAS (Permanent Sexual Arousal Syndrome) sinds haar 19de en voelt zich voortdurend seksueelopgewonden, terwijl het helemaal niets te maken heeft met gevoelens van liefde of lust. Ze begon op haar 19de antidepressie pillen te slikken en Sarah denkt dat ze door de pillen nu lijdt aan PSAS.

"Ik merkte op mijn 19de dat ik opeens urenlang coïtus kon hebben en heel erg vaak klaar kon komen. Mijn vriend was ook erg verrast. Ook na het vrijen kwam ik nog heel vaak klaar. Ik hoefde maar aan coïtus te denken en ik was alweer klaar gekomen. Na zes maanden had ik wel 150 tot 200 orgasmes per dag."

Ze heeft geen relatie meer met haar toenmalige vriend, maar ook haar huidige vriendjes hebben niet makkelijk. "De mannen vinden het moeilijk om het spannend voor me te houden. Tijdens het vrijen probeer ik gewoon zo veel mogelijk klaar te komen met de hoop dat ik ze 'straks' niet meer heb. Soms heb ik zo vaak coïtus omdat ik mezelf wil kalmeren, dat coïtus mij begint te vervelen."

Sarah werkt momenteel in een verzorgingssalon en zelfs als ze een haarföhn hoort, komt ze al klaar, waardoor ze vaak haar werk moet onderbreken om even naar de wc te gaan.

pwned!!

200x per dag? Fak zeg...

ik zou dat niet trekken zo lang te rukken :no:

Uhhhh neem eens een paar gram speed en ga dan liggen sjorren. 8 uur is peanuts!

Beste conditie in zijn arm :D

dit was de winnaar van vorig jaar :

blauw.jpg

Terug
Naar boven