MuscleMeat

java

X.

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Waardering
591
Hey,

Ik heb een probleem, bij mij werkt java niet meer goed. De helft van de keren wordt bij het forum ipv de normale skin gewoon een wit scherm met daarin de letters weergegeven. En bij youtube zegt hij dat ik geen java heb.

Wanneer ik naar het configuratiescherm ga en op java klik, zegt hij dat hij het bestand niet kan vinden. Nu denk ik dus dat een grapjas of virus java heeft verwijderd van de computer.

Nu probeer ik hem te downloaden bij de gratis download site van java, maar heb ik hem dan binnen en wil ik drukken op uitvoeren, dan zegt hij dat het geen geldige win32 toepassing is.

Ik vind het raar en hoop dat er iemand met verstand hiervan is die mij kan zeggen wat ik kan doen om het op te lossen.

YouTube + dit forum(1 van de banners) is in Flash, niet Java.

DBB is niet in Java(daarom werkt het ook meest van tijd zo goed).

Nix mis met Java.. sterker nog het is 1 van de meest sexy programmeertalen die er bestaat, het is alleen wat minder snel voor het web.

Er is zoveel mis met J2EE. Ik heb nog nooit met zo een k*t technologie gewerkt als EJB's.

Plane Java voor gewoon client server of voor scripts vind ik dan weer wel een lekkere taal. Maar het is totaal ongeschikt voor het web en ook nog erg duur om te hosten heb ik begrepen in verhouding met bijv. PHP of ASP.NET.

Wat is er dan zo geil aan Java? :D
Well, overal waar een VM is geinstalleerd kan je Java draaien.
Het is bijv. dus technisch ook mogelijk om bijv. een magnetron/afwasmachine van afstand te besturen, zaak zou wel zijn om een firewall er op te zetten.
Het is immers niet fijn als iemand je systeem overneemt en gaat joyriden op je afwasmachine.

---------- Post added at 15:33 ---------- Previous post was at 15:32 ----------

Er is zoveel mis met J2EE. Ik heb nog nooit met zo een k*t technologie gewerkt als EJB's.

Plane Java voor gewoon client server of voor scripts vind ik dan weer wel een lekkere taal. Maar het is totaal ongeschikt voor het web en ook nog erg duur om te hosten heb ik begrepen in verhouding met bijv. PHP of ASP.NET.
Daar heb je gelijk in, maar wtf is plane java nooit van gehoord?

Het is bijv. dus technisch ook mogelijk om bijv. een magnetron/afwasmachine van afstand te besturen, zaak zou wel zijn om een firewall er op te zetten.
Het is immers niet fijn als iemand je systeem overneemt en gaat joyriden op je afwasmachine.

---------- Post added at 15:33 ---------- Previous post was at 15:32 ----------

Daar heb je gelijk in, maar wtf is plane java nooit van gehoord?

Met 'plane' bedoel ok gewoon de taal alleen op zich, de J2SE. Dus niet de web enterprise bagger erbij.

zeggen dat java k*t is omdat er een onderdeel van java k*t is, is k*t.
Ik ben niet zo thuis in serverapplicaties, voor desktop applicaties kan ik wel c# en java vergelijken en voor mij wint java duidelijk omdat ik met java oppgegroeid ben en ik op die manier denk, maar daarom is c# niet k*t.

Waarom zou een java server duurder zijn dan een php server?

Ik begrijp wel hoe Java werkt, maar vroeg me gewoon af wat jij er sexy aan vond. :p

Ik krijg er nog steeds geen harde van! :D

Ik begrijp wel hoe Java werkt, maar vroeg me gewoon af wat jij er sexy aan vond. :p

Ik krijg er nog steeds geen harde van! :D
Kan ik begrijpen, jij houdt meer van low level programming. ;)
Overigens is natuurlijk appels met eieren vergelijken(asp + java), java is natuurlijk compiled en niet voor het web bedoeld.

zeggen dat java k*t is omdat er een onderdeel van java k*t is, is k*t.
Ik ben niet zo thuis in serverapplicaties, voor desktop applicaties kan ik wel c# en java vergelijken en voor mij wint java duidelijk omdat ik met java oppgegroeid ben en ik op die manier denk, maar daarom is c# niet k*t.

Waarom zou een java server duurder zijn dan een php server?

Het hosten is veel duurder. De server zelf niet.

Java is gewoon niet de meest geschikte technologie voor webapplicaties. Zoals ik al zei is met de taal op zich niks mis.

Weet ik ook helaas ook niet. Mijn collega heeft een keer een aanvraag hiervoor gedaan toen een klant graag Java wilde hosten omdat ie daar zelf regelmatig mee zat te hobby-en maar dit bleek uiteindelijk 5x zo duur te zijn als de PHP oplossing.

Weet ik ook helaas ook niet. Mijn collega heeft een keer een aanvraag hiervoor gedaan toen een klant graag Java wilde hosten omdat ie daar zelf regelmatig mee zat te hobby-en maar dit bleek uiteindelijk 5x zo duur te zijn als de PHP oplossing.
Heb je daar niet zo'n Sun licentie voor nodig dan?

• Topic Starter Topic Starter
Ok nu doet hij het weer, de computer is gewoon aan en uit gezet en ik weet niet hoe het nu goed is gekomen. (ik had er overigens wel een paar dagen last van achter elkaar)

Maar hoe dan ook case closed. Bedankt voor reacties iig.

Terug
Naar boven