Fitness Seller

Jay Sean

D-U-N-K

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
oke heeft iemand de cd online staan of kan ieman dm vinden.

http://www.dishant.com/album/jay_sean_-_me_against_myself_(2004)
hier kan je al zn nummers lusiteren zoiezoerg lekkere muziek vind ik maar misshcien kan iemand een siteregelen waar ik m kan downen en niet alleen luisteren.

Luister zoiezo maar ff naar de muziek wel chill he

• Topic Starter Topic Starter
door t genieten en luisteren door mogen jullie wel posten

t isook een cd!

geniet nou maar

kazaa kan je geen cd's downloaden en t ois mother****ing langzama

ik krijg m al van iemand, maar mensen kunnen wel op die link naar zijn muziek luisteren ik vindt t zwaar relaxt

HAHAHAHAHAHA, wat voor melige boysband muziek is dat nu? Dat vind je toch niet "chill" man? Nee sorry echt mijn ding niet.

wtf
klikt op luistere
kreeg een of andere raar freaky hindi gebler

hehe LOL

spiertje16 zei:
wtf
klikt op luistere
kreeg een of andere raar freaky hindi gebler
jah dat moet je doorspoelen dna gaat daarna de nummers beginnen, je kan gewoon vanzelf doorkliken dus hoef je niet 30 sec. te wachten!

Blackadder zei:
HAHAHAHAHAHA, wat voor melige boysband muziek is dat nu? Dat vind je toch niet "chill" man? Nee sorry echt mijn ding niet.
nou het is normaal niet echt mijn ding, maar ik vond dit wel eerst wat anders omdat t r en b en hindi door elkaar is.

Owja even nog over dat "chickie oppikken" topic wat gesloten is,
beetje jammer dat t zo uit de hand is gelopen maar ik heb in ieder geval foto's geplaatst en wat mij opviel is dat mensen zeiden dat ik mezelf zo knpa vond, ik heb dat nooit gezegd. wilde ik toch even duidelijk maken en dan kunnen we nu weer verder met het dagelijkse leven

D-U-N-K zei:
nou het is normaal niet echt mijn ding, maar ik vond dit wel eerst wat anders omdat t r en b en hindi door elkaar is.

Owja even nog over dat "chickie oppikken" topic wat gesloten is,
beetje jammer dat t zo uit de hand is gelopen maar ik heb in ieder geval foto's geplaatst en wat mij opviel is dat mensen zeiden dat ik mezelf zo knpa vond, ik heb dat nooit gezegd. wilde ik toch even duidelijk maken en dan kunnen we nu weer verder met het dagelijkse leven

Maak je geen zorgen joh, mijn krtiek was ook maar met een vette knipoog hoor. ;)

Ik heb trouwens nu de hele cd gedownload, ik vindt t best leuke muziek, weeres wat anders. maar niemand geinteresserd dus haha

Terug
Naar boven