Fitness Seller

Je favoriete vechter(s)

Thibault Schamp

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m78
Massa
73kg
Vond geen topic terug tot meerdere pagina's ver over dit dus maak ik maar 1.
Wie is je favoriete vechter en waarom, geen probleem als er meerdere zijn.
Beetje discussieren over de vechters enzo :).

Heb persoonlijke meerdere vechters die ik graag zie vechten maar mijn nr1 spreekt voor zich.(zie avatar).

Cro Cop als K1 fighter is altijd 1 van mijn favo's geweest. UFC op dit moment Dos Santos vanwege zijn vechterskwaliteiten natuurlijk en zijn uitstraling

• Topic Starter Topic Starter
Cro Cop als K1 fighter is altijd 1 van mijn favo's geweest. UFC op dit moment Dos Santos vanwege zijn vechterskwaliteiten natuurlijk en zijn uitstraling

Ben zelf een Cain fan maar je kan moeilijk iets hebben tegen JDS, altijd vriendelijk enzo :).

Hoop dat Clay Guida hem herpakt na die saaie loss tegen Maynard. Zijn agressieve stijl die hij daarvoort had zag ik wel graag .

Juist 1 goede headkick heeft hij gekregend dat heeft heel die zwelling grotendeels verooraakt. Vind het wel minder dat hij nu tegen Diaz vecht ipv Hendrick. Tja de UFC beslist de gevechten, wie de grootste mond heeft zal sneller een title shot krijgen en ze zullen er ook meer aan verdienen.

Pikachu

een of andere jap met pride. Die kon enorm veel schoppen tegen zijn hoofd incaseren. Wat er ook gebeurde hij ging nooit out.

Hong Choi die giant toch niet?

een of andere jap met pride. Die kon enorm veel schoppen tegen zijn hoofd incaseren. Wat er ook gebeurde hij ging nooit out.

Hong Choi die giant toch niet?

Kazuyuki Fujita, ook wel ironhead genoemt; uiteindelijk wel KO gegaan, ik denk de eerste keer tegen Wanderlei en dan nog een keer tegen Overeem

edit dan bedoel je gegard mousasi?

Edit N°2: Mijn favo vechter is momenteel Stefan Struve; hij is nog zo jong en hij zit al zo lang bij de grootste vechtorganisatie ter wereld, waar hij zich kan handhaven. Het lijkt er dan nog op dat zijn succes hem niet naar het hoofd gestegen is, hij is altijd sympathiek en nog altijd trouw aan zijn eerste trainingskamp (terwijl niemand het hem zou kwalijk nemen als hij zijn geluk in de States gaat beproeven bij een grote gym)

Laatst bewerkt:
Nee een of ander klein mannetje met een roze broekje aan. Ken zijn naam niet meer, dacht dat het iets van moesjasjie was alleen dat kom ik niet tegen op wikipedia en dan pride.

Bedoel je kid yamamoto? Vond ik altijd een leuke, felle vechter. Soort kleine Melvin manhoef. Ik heb zelf niet echt een favoriet, maar ik zie wel graag buakaw banchamek vanwege zijn loeiharde spatzuivere technieken en giorgio petrosyan omdat dat een meester is in het vechten op juiste afstand, altijd toe kunnen slaan zonder zelf in de problemen te komen, geweldige combi van voetenwerk en timing. Voor dezelfde redenen vind ik faldir chahbari ook zo leuk om te zien vechten, heeft ook zo'n geweldige techniek. Raken zonder geraakt te worden (of alleen op dekking)

nick diaz, attitude

a silva, uberskills

d. cruz, all round

Kazushi Sakuraba is zijn naam

Flyweight: Ian Mccall
Bantamweight: Urijah Faber
Featherweight: Jose Aldo en Frankie Edgar
Lightweight: Bensen Henderson
Welterweight: GSP en Rory
Middleweight: Court Mcgee
LHW:Krzysztof Soszynski en Brian Stann
HW: Cain Velasquez

MMA:Hendricks, Reem, Kraniotakes, Sakara, Jose Aldo, Hunt, Wanderlei, JDS, Cristiano Marcello, Enson Inoue, Yvel, Karl Amoussou, Cyrile Diabate

K1: Gago Drago, Harut Grigorian, Hunt, LeBanner, Spong

Laatst bewerkt:
Chuck norris...
Wanderlei en Rampage tijdens pride..
En de wedstrijd dat Nog zijn belt verloor aan Fedor geloof ik was echt bruut..

Laatst bewerkt:
Badr komt toch terug naar de K1?

Terug
Naar boven