MuscleMeat

Je hebt je verslapen...

Peiling Peiling nou?

• vol gas d'r overheen en mss even stoppen om de overlevende ook van de kaart te vegen

Stemmen: 8 18,6%
  • even toeteren en dan er overheen

Stemmen: 6 14,0%
  • erom heen rijden

Stemmen: 19 44,2%
  • ...anders, ik heb geen auto

Stemmen: 10 23,3%

• Totaal stemmers
    43

gewoonlekkel

Freaky Bodybuilder
Waardering
828
Lengte
1m82
Massa
117kg
...vol gas ga je naar het werk. Even verderop midden op de weg zie je een stuk of wat hangduiven die al roekoekekend de weg onveilig maken, ze zijn totaal niet onder de indruk van jou of je auto.

Wat doe je?

Met de Auto hmm als ik geen anderen keus heb rij ik door ,
maar meestal is dat niet het geval en ben je met toeteren inderdaad klaar..

Met de motor.. heb ik is een reiger op me kuip gehad op me RD350cc :o
hele kuip aan gort en reiger ook :(

Moto: ik zal altijd proberen te ontwijken maar als dat niet kan, ga ik eroverheen !!!!

EDIT LOL geen idee wat to vote ?!

Je geeft ons niet veel opties he... DIERENBEUL!

Ik stop of rij er omheen.

11100pc.jpg

heb er al eens ééntje omvergereden met een camionette, dacht dat ze ging opvliegen :-/ ben toen nog enkele meters teruggereden om te kijken hoe ze eruit zag, nogal plat :D

Les nog dus weetniet zeker, maar denk ff toeteren en/of eromheen ligt aan situatie. Aan gort rijden is geen optie imo, kans op schade en slippen. Niet echt diervriendelijk ook.

Ooit een meeuw tegen mn kop gehad op de scooter met 60km, die voelde ik ook wel ff in m'n nek... niet al te fijn. Meeuw half bewusteloos op het fietspad lol.

Heb ik dat nou zitten dromen of was er gisteren iets op TV met dode vogels ?!
en man hing ze op geloof ik, om ze tentoon te stellen omdat er zoveel dood gereden werden.

vage herinneringen :o
maar goed.. ik weet nog steeds niet wat ik moet voten...

Laatst bewerkt:
Eerst toeteren, gaan ze niet weg dan maar er omheen. Wil geen schade aan de auto.

• Topic Starter Topic Starter
Eerst toeteren, gaan ze niet weg dan maar er omheen. Wil geen schade aan de auto.
Het zijn net bejaarden, oost indisch doof, niet luisteren dan maar voelen. Die beesten hebben sowieso geen meerwaarde in het leven, enige wat ze doen is auto's onderschijten en op de zaterdagmorgen me om 5 uur wakker koelekoekelen.

Goed topic, maar in mijn wereld zijn er geen duiven.

...vol gas ga je naar het werk. Even verderop midden op de weg zie je een stuk of wat hangduiven die al roekoekekend de weg onveilig maken, ze zijn totaal niet onder de indruk van jou of je auto.

Wat doe je?

Not an option. Bel wel naar m'n werk en zeg dat ik wat (2 uurtjes) later zal zijn.

Werk? Dat klinkt wel heel burgerlijk.

Je hebt je verslapen...

... ik meld me ziek

1 barst in de vooruit en moeten laten uitdeuken is wel genoeg, eromheen dus.

Scheelt natuurlijk dat mijn werk thuis is.

uitstappen en "eeeej swa" roepen en mn mattie coke f-eenden van de tokkievijver erbij halen en tandjes tikken.

Terug
Naar boven