AndroidHealthClinic

Je hoort het van hemzelf

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
PVV-leider Geert Wilders wordt sinds de vertoning van zijn omstreden koranfilm Fitna veel vaker bedreigd. Hij leeft daardoor in angst. 'Het vreet aan je.'

Geert Wilders wordt vaker bedreigd sinds de vertoning van Fitna
Dat zegt Wilders in het interview met tv-makers Rob Muntz en Paul Jan van de Wint.

Hij wilde niet ingaan op de inhoud van zijn koranfilm en de ruzie die hij heeft met minister Ernst Hirsch Ballin (CDA, Justitie). Tijdens het bizarre Fitnadebat stonden de twee lijnrecht tegenover elkaar.

Ze beschuldigden elkaar van leugens naar aanleiding van de openbaargemaakte aantekeningen van een gesprek tussen beiden, waar ook de NCTb en minister Guusje ter Horst (PvdA, Binnenlandse Zaken) bij waren.

Missie
Wilders zegt in het interview te proberen zich niet door angst te laten leiden. ‘Ik heb een missie zonder dat ik missionaris ben.’ Hij heeft nooit zoveel dreigementen gekregen als nu.

De PVV-leider wordt nu al vier jaar zwaar beveiligd en heeft ‘bijna geen privacy meer’, omdat hij ‘bijna nooit alleen is’. Hij zegt dat het aan hem vreet en dat hij soms bang is. Hij vreest ook voor de veiligheid van zijn naasten en wil daarom niet spreken over zijn vrouw. Ook wil hij de naam van zijn kapper niet noemen.

Trots op NL
Wilders zegt dat hij in dezelfde vijver vist als Rita Verdonk met haar politieke beweging Trots op Nederland. Hij noemt Verdonk een gedegen concurrent.

Het eerste wat Geert Wilders zou doen als premier is het invoeren van een belastingverlaging van tien tot vijftien miljard en het terugdringen van de overheid.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

PVV-leider Geert Wilders wordt sinds de vertoning van zijn omstreden koranfilm Fitna veel vaker bedreigd. Hij leeft daardoor in angst. 'Het vreet aan je.'

Geert Wilders wordt vaker bedreigd sinds de vertoning van Fitna
Dat zegt Wilders in het interview met tv-makers Rob Muntz en Paul Jan van de Wint.

Hij wilde niet ingaan op de inhoud van zijn koranfilm en de ruzie die hij heeft met minister Ernst Hirsch Ballin (CDA, Justitie). Tijdens het bizarre Fitnadebat stonden de twee lijnrecht tegenover elkaar.

Ze beschuldigden elkaar van leugens naar aanleiding van de openbaargemaakte aantekeningen van een gesprek tussen beiden, waar ook de NCTb en minister Guusje ter Horst (PvdA, Binnenlandse Zaken) bij waren.

Missie
Wilders zegt in het interview te proberen zich niet door angst te laten leiden. ‘Ik heb een missie zonder dat ik missionaris ben.’ Hij heeft nooit zoveel dreigementen gekregen als nu.

De PVV-leider wordt nu al vier jaar zwaar beveiligd en heeft ‘bijna geen privacy meer’, omdat hij ‘bijna nooit alleen is’. Hij zegt dat het aan hem vreet en dat hij soms bang is. Hij vreest ook voor de veiligheid van zijn naasten en wil daarom niet spreken over zijn vrouw. Ook wil hij de naam van zijn kapper niet noemen.

Trots op NL
Wilders zegt dat hij in dezelfde vijver vist als Rita Verdonk met haar politieke beweging Trots op Nederland. Hij noemt Verdonk een gedegen concurrent.

Het eerste wat Geert Wilders zou doen als premier is het invoeren van een belastingverlaging van tien tot vijftien miljard en het terugdringen van de overheid.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij zegt wel dat hij de belasting gaat verlagen, maar is dit uberhaupt wel realiseerbaar? Dat lijkt me toch van niet of ze moeten flink bezuinigen op andere uitgaven . Denk meer dat het een vies lokkertje is om al die domme tokkies op hem te laten stemmen .

Hij zegt wel dat hij de belasting gaat verlagen, maar is dit uberhaupt wel realiseerbaar? Dat lijkt me toch van niet of ze moeten flink bezuinigen op andere uitgaven . Denk meer dat het een vies lokkertje is om al die domme tokkies op hem te laten stemmen .

Wederom een populistisch idee dat nauwlijks realiseerbaar is.

Ja, dat hij meer bedreigingen zou krijgen na Fitna dat was van te voren al bekend. :roflol:

Blijft triest dat indien hij geen beveiliging had gehad, wellicht al dood was geweest. Zo ver zijn we dus al gekomen in dit land.

Een kleinere overheid, die is er in Noord-Korea ook. :D

70 jaar geleden had Europa ook een klein groepje kamerleden. :D

Weer heeft hij gelijk.

Hij heeft het zelf gezocht...
maar daarmee keur ik die bedreigingen zeker niet goed, maar hij had het wel kunnen verwachten...

Hij heeft al eerder uitleg gegeven over hoe hij dit oa. wil doen. De ontwikkelingsgelden terug brengen van de afgesproken norm van naar ik meen 0,8% van het BNP naar 0,15% welke het Europeese gemiddelde is.

Blijft triest dat indien hij geen beveiliging had gehad, wellicht al dood was geweest. Zo ver zijn we dus al gekomen in dit land.
waarom is dat triest?

iemand die zo asociaal leeft en zulk soort uitspraken doet, moet weten wie hij voor zich heeft en waartoe ze in staat zijn...........

als je dat weet en accepteert, hoef je geen beveiling te hebben en ook niet bang te zijn voor de consequenties die het oplevert.....

volgens mij had Wilders beter naar van Gogh moeten luisteren, die wist ook dat zijn einde eraan zat te komen.....

waarom is dat triest?

iemand die zo asociaal leeft en zulk soort uitspraken doet, moet weten wie hij voor zich heeft en waartoe ze in staat zijn...........

als je dat weet en accepteert, hoef je geen beveiling te hebben en ook niet bang te zijn voor de consequenties die het oplevert.....

volgens mij had Wilders beter naar van Gogh moeten luisteren, die wist ook dat zijn einde eraan zat te komen.....

Beetje kort door de bocht vind ik.

Er is nog zoiets als Vrijheid van Meningsuiting. Nederland is juist zo 'vrij' omdat men hier zijn zegje kan doen (of tenminste 'kon' doen). Ik denk dat er een hele hoop mensen blij zijn dat er eindelijk iemand opstaat, want NL gaat gewoon naar de t*ring. Op een gegeven moment is het zover en kun je het niet meer terug draaien. Nu is er nog iets aan te doen.
Ik ben het met je eens dat Wilders provocerend is en een irreeel politiek plan heeft, maar dat neemt nog niet weg dat hij zich moet laten leiden door de mensen die tegenover hem staan.

Overigens stem ik niet op hem hoor. :D

Hij heeft al eerder uitleg gegeven over hoe hij dit oa. wil doen. De ontwikkelingsgelden terug brengen van de afgesproken norm van naar ik meen 0,8% van het BNP naar 0,15% welke het Europeese gemiddelde is.

Zeer goede maatregel. Ik heb wel eens op televisie gezien hoe weinig geld er nu daadwerkelijk op de juiste plekken kwam (10-15%).
Dus gewoon minder geven.

Ze moeten maar leren om ooit zelf hun leven op de rails te krijgen.
Of er moeten goede permanente oplossingen gedaan worden!

Omdat je in dit vrij land nu ook al vermoord kan worden voor je wettelijk gezien prima toelaatbare uitspraken door mensen die niet eens achter tralies zitten, wat een vraag.

Hij leeft asociaal? Er is altijd wel bewaking bij hem hoor, dat is toch vrij sociaal :D Ook heeft hij een gezinnetje, dus dat valt wel mee. Hij zal wel geweten hebben op voorhand dat er gezeik van zou komen, maar dat het zo erg zou zijn kan je niet voorspellen. Nederland is eigenlijk al geen vrij land meer (dankzij bepaalde moslims).

De wereld op zijn kop deze uitspraak. Als je weet dat er in metro's een bom kan ontploffen moet je maar met de auto gaan? Als je weet dat je dood kan gereden worden in het verkeer moet je maar thuisblijven? Waar slaat dat op. Als we jou geloven moeten we de vrije meningsuiting maar meteen afschaffen, om bepaalde gevoelige teentjes niet boos te maken.

Nou begin je als een moslim terrorist te klinken.

waarom is dat triest?

Wat een incoherent stuk rommel van een post.

de laatste zin is volgens mij zelfs feitelijk onwaar; van Gogh was - achteraf gezien - te naief. Pas toen hij dood werd geschoten drong het tot 'em door. (letterlijk en figuurlijk :( )

Het is VAN DE ZOTTE dat er debielen zijn die anderen om willen brengen vanwege hun uitingen. HOE DAN OOK. Punt. Iedere poging om dergelijk krom gedrag recht te praten is van een middeleeuws niveau.

die kapper was laatst nog op tv bij een of ander programma :roflol:

Terug
Naar boven