Fitness Seller

Je langste gamesessie?

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
en ik dacht dat ik hardcore was met mijn game-sessie van 6 uur..........:rolleyes: :D

de game was trouwens GTA3.

Vroeger toen ik Diablo II verslaafd was:

Zaterdag:
van 8:00 uur smorgens tot 12 uur savonds
zondag :
van 10 uur smorgens tot 10 uur savonds.

ik zag toen op een gegeven moment de gordijnen bewegen en m'n bureaustoel rondjes draaien.
Lanparty heb ik geregeld 1,5 dag games gespeeld..

Vind het niet erg dat ik tegenwoordig niet meer game.. want ik kan het toch niet met mate doen..

• Topic Starter Topic Starter
Frenkpie zei:
Vroeger toen ik Diablo II verslaafd was:

Zaterdag:
van 8:00 uur smorgens tot 12 uur savonds
zondag :
van 10 uur smorgens tot 10 uur savonds.

ik zag toen op een gegeven moment de gordijnen bewegen en m'n bureaustoel rondjes draaien.
Lanparty heb ik geregeld 1,5 dag games gespeeld..

Vind het niet erg dat ik tegenwoordig niet meer game.. want ik kan het toch niet met mate doen..
Ah Diablo II *kwijl*

Heb ik ook behoorlijk aantal uurtjes online gespeeld ja :) Was mijn Amazon lvl 100 begon ik aan Barbarian was die lvl 100 Magician etc etc :D Had van elk ventje de beste set wapens en armor :)

De goede oude tijd hehe :D

4 a 6 uur is al te veel voor mij.

Ehm, toen Fable net uit was op de xbox had ik een weddenschap met een vriend van mij wie hem het eerst uit zou spelen, ben toen wel aardig wat uurtje achter elkaar bezig geweest. In ieder geval dik 10 uur achter elkaar, ik begon half scheel te kijken ervan. Uiteindelijk heeft mijn vriendin toen de controller uit mijn handen moeten trekken....

En Diablo 2 heeft ook wel aardig wat uurtjes achtereen opgeslokt ja...

ik denk ongeveer 16 uur thuis (diablo 2 lod) en op een lanparty ongeveer anderhalve dag :cool: Dat van thuis was in de tijd dat ik super veel d2 speelde. Begon zelfs tijdens het slapen over dingen van d2 te lullen :D Me ouders vonden dat wat minder maar dat moet toch kunnen denk ik dan :rolleyes:

Me langste gamesessie is denk ik 16 uur achter elkaar. Ik speelde de online game PristonTale en ik wilde per sé een level hoger halen, want dan kon een bepaalde armor aan die nog niemand had op de server.

Beetje freaky als ik erop terugkijk. Ik zal het iig nooit meer doen zolang. Toch zit ik vrij veel achter de PC (ben niet de enige hier denk ik :P), maar dat voelt toch anders dan een game spelen. Achter de PC beetje op MSN, muziekluisteren en filmpies kijken oid is toch ff anders.

Mm ik kan me niet herinneren dat ik langer dan 2uur zou gamen...

he metal heb je nog leuke demos of games om te downen?

Metal_Wolf zei:
Ah Diablo II *kwijl*

Heb ik ook behoorlijk aantal uurtjes online gespeeld ja :) Was mijn Amazon lvl 100 begon ik aan Barbarian was die lvl 100 Magician etc etc :D Had van elk ventje de beste set wapens en armor :)

De goede oude tijd hehe :D

gaat maar tot 99 ;)

Maar speelde je ook Hardcore of was je een softcore mietje?

mijn beste char was een corpse explosion Necromancer level 99 met een complete set.. ben de naam kwijt :) m'n corpse explosion was iig level 38 oid :D leuk bij cow levels..

Frenkpie zei:
gaat maar tot 99 ;)

Maar speelde je ook Hardcore of was je een softcore mietje?

mijn beste char was een corpse explosion Necromancer level 99 met een complete set.. ben de naam kwijt :) m'n corpse explosion was iig level 38 oid :D leuk bij cow levels..
trang-oul ? :) softcore ftw, 1 flinke lagstoot bij hardcore en je bent je char kwijt :( <3 hammerdin

• Topic Starter Topic Starter
Geen hardcore, heb een hekel om ergens veel tijd in te steken en het dan kwijt te kunnen raken door lag oid :)

lvl 99 btw ja :) lang geleden.

Voor cow levels vond ik amazon met life leech erg fijn kon je bijna niet dood. Ook Barbarian met whirlwind was fijn om te cowen.

Hele dagen wel. Tegenwoordig 10 minuten. Vind er niet veel meer aan :(

langste is geloof ik 24 uur non stop.. doe dat nu nooit meer, heb andere dingen ;)

Ik ga niet zo extreem lang. Langste is mss 5 uur ofzo.

Meestal speel ik zo'n 1 a 2 uur(als het me echt boeit), dan stop ik een tijdje(6 uur ongeveer of game iets anders) en speel ik dan voort...

Ma durf wel zeggen dat ik de game Final Fantasy x in totaal 500u+ heb gespeeld:D (Ik was echt maanden mee bezig!!)

vroegah, kratje pils en dikke plak hasj en Gran Turismo was ook goed voor een 20urige endurance sessie :D

In de Black Hawk Down tijd is mijn max 46 uur geweest d8 ik.. Game nu nooit meer.. Vind het nix meer, heb der geen tijd meer voor.. Ben druk zat met KT, cardio en school

Terug
Naar boven