bobby100
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja zoeen ben ik er ook weleens tegengekomen in een parkje!!!
IK SCHOK ME WILD

Zoek je daar naar nieuwe jonge gewillige slachtoffertjes bobby?

Beste Ezachio,
Ik ben niet dezelfde persoon die dit topic opstartte!,
Ik ben een totaal ander persoon, en los van het "clubje" zoals je dit schreef!,
Ik ben iemand die met toeval achter dit masturberen ben gekomen,
Ik sleutel veel aan electronica, repareer en ontwerp luidspreker systemen, ook PA audio neem ik voor mijn rekening,
Vroeger dacht ik niet aan masturberen met luidsprekers, tot ik op een keer per ongeluk een spelende luidspreker op mijn schoot had liggen, en even de luidspreker probeerde, de conus trilde tegen mijn kruis aan, en dat had als gevolg, dat ik direct een stevige erectie in mijn broek had zitten!,
Nieuwsgierig als ik ben, ( ik was toch alleen in de werkplaats ), haalde ik mijn te voorschijn, en lag hem in de vibrerende conus,
Dit had als gevolg een snelle en heftige zaadlozing in de luidspreker, het gevoel is onovertroffen!,
Daar ik getrouwd ben, en kinderen heb, doe ik dit masturberen alleen als er niemand in de buurt is, en mijn bedrijf gesloten is, dan wil ik nog wel eens experimenteren met méér dan alleen geluid!,...
Daar ik weet, dat ik er niemand kwaad mee doe, ga ik mooi door met deze manier van masturberen,
Mijn klanten zijn dik tevreden met mijn kwaliteits produkten, en mijn klanten zijn mij méér dan heilig!,
Een keer in zo'n luidspreker klaar komen, kan geheel geen kwaad, als je maar weet wát je doet!, dan kun je gerust deze methode eens proberen!,
Zeker weten dat je dit weer doet, het is één van de sterkste en meest intense manier van masturberen!,
Zelfs de vrouw of vriendin kan je zo'n zeer sterke orgasme verschaffen!, hoe ze haar best ook doet!, muziek is niks anders dan keiharde vibratie, die heerlijk aan de voelt!,
Gewoon een keer proberen, dan weet je waar wij het over hebben!, en sta je anders tegen onze recentie aan te kijken,
Gemakkelijk oordelen is héél gemakkelijk!, maar wéét wel waar je over praat!,
groeten, George van Voorn.