XXL Nutrition

jensen borat

ik ken het niet maar ga er nu eens een kijkje nemen ziet er goede site uit ;)

wat een dom programma.. Die jensen komt zo gemaakt over en lacht constant, ik voel me net in Oprah.. Een typetje moet je nooit uitnodigen voor een gesprek maar hem laten doen wat ie wil, geen serieuze vragen stellen imo. Vind Borat normaal wel grappig :).

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: prachtig die jensen voelt zich even zwaar klote als hij zijn chram aan moet raken

Rara wie is er een half uur bezig nep te lachen..

Jensen is een idioot.

Wahaha wat een idioot die Jensen. Duidelijk een Nederlander! :thumbup:

wat een k*tuitzending

Wat loopt die Jensen nou verschrikkelijk irritant te lachen? Zat zeker een stukje in zijn ster vast of zo.

dat deed ie ook al zo erg toen die gasten van jackass er waren - werd zelfs nog getoond in ''de wereld draait door''-

Leuk om Jensen eens te zien als degene die zich niet op zijn gemak voelt. :D

Geen beeld bij mij, wat doe ik verkeerd?

Trouwens ook wel 'grappig' dat Borat dezelfde grappen maakt als op de Duitse TV. Hilarisch gewoon, ik lag schuddebuikend op de grond van het lachen, zeik er tevens in mijn broek van.

Zijn overigens wel redelijke guerilla taktieken van de crew rond Borat bij het maken van sketches. Ze zeggen niet van te voren om wie het precies gaat als ze tijd reserveren voor Borat. Bij een rodeo waar Borat het Amerikaanse volkslied zong in het Kazachstaans hebben ze dan ook moeten vluchten vanwege boze red-necks. De aanval op Bush en het minuten lang durende volkslied konden ze niet echt waarderen.

bij mij kan er niks afgespeeld worden, wat doe ik fout?

bij mij ook niet..

Wees blij, niets gemist.

Terug
Naar boven