XXL Nutrition

Nieuws Joaquin phoenix stopt met acteren

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Joaquin Phoenix (34) heeft in het televisieprogramma "Extra" aangekondigd dat hij stopt met acteren. De Amerikaanse acteur wil al zijn tijd aan muziek besteden.

"Ik wil deze kans grijpen om te zeggen dat dit mijn laatste optreden als acteur is. Ik ga niet meer meespelen in films", zei Phoenix in "Extra".

Phoenix is vooral bekend van zijn vertolking van Johnny Cash in "Walk the line", een rol waarvoor hij een Oscar-nominatie kreeg en een Grammy won. Hij was ook te zien in films als "Gladiator", "Hotel Rwanda" en "Quills".
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Zonde.

Met andere woorden hij gaat geen **** meer doen. Zou ik gedaan hebben, als ik zo rijk was.

Beetje nken en muziek maken = ideaal

Zonde, in Walk the line was hij echt subliem. Maar goed, ik ga er van uit dat dit een leugen is en dat hij binnen 10 jaar wel weer een film achter zijn naam heeft staan.

Jammer, vond hem wel een goede acteur.

Erg spijtig, in Walk the line was hij gewoon super. Hij heeft speciaal voor die film gitaar leren spelen. Ook de zang in de film is niet die van Cash maar van Phoenix.

Hotel Rwanda is een erg aangrijpende film maar hij speelt in deze film maar een kleine rol als cameraman. De film gaat over de volkerenmoord in Rwanda en de strijd tussen Hutu's en Tutsi's. http://www.imdb.com/title/tt0395169/

Aan muziek, wat wil hij dan gaan doen, albums maken ofzo? Duidelijk geen acteur in hart en nieren. In Gladiator, The Village en nog paar andere films vond ik hem nochtans goed spelen.

best wel een goeie acteur, jammer!

Hij was subliem in Walk the line mede omdat hij fantastisch wist te zingen, dus niet geheel verrassend.

Terug
Naar boven