AndroidHealthClinic

Jochem Myjer

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ik heb zojuist de cabaret-show ‘Adéhadé’ van Jochem Myjer gezien. Het is echt een aanrader, ik heb echt zwaar moeten lachen om die gast!

Dus kijken iedereen! :)

vriend van mij heeft die show ook, ik moet die nog eens bekijken. Maar die maat van mij vond hem ook keigoed.

• Topic Starter Topic Starter
Jah hij is echt super lachen. Die gast kan me een partij snel lullen joh! En ook al zijn liedjes en zo zijn super grappig. Ik had nog nooit van die kerel gehoord, maar ik ben nu iig ook erg benieuwd naar zijn nieuwe show!

inderdaad een supershow van die kerel ja !!

Was een aantal weken geleden op tv. Hij is inderdaad wel grappig ja. In de kleedkamer met gym :D :D

Brutez zei:
Was een aantal weken geleden op tv. Hij is inderdaad wel grappig ja. In de kleedkamer met gym :D :D

Whaha jah dat is leidse jongens, kun je ook kijken op die link die ik gaf.

@The ur, jah ik zag idd dat hij 8 januari op de vara was, helaas had ik dat niet eerder gezien.

Morgen komt Harrie Jekkers op ned3. Is ook lachen!

ik heb de show hier op mijn computer staan, hij heeft ook allemaal kleine stukjes zoals sterren in de sauna, vredesmissie, die zijn ook meesterlijk.

ik ben gister naar hem geweest. yeee-haaa heette de show. in 1 woord GE-WEL-DIG :D:D

Jah hij komt binnenkort ook met zijn show hier in de buurt, helaas al uitverkocht... :(

jezus Rob doet aan cultuur, wat krijgen we nou ;)
straks ga je nog links stemmen ook nog :D

Terug
Naar boven