Fitness Seller

John Rambo trailer

damn, in deze Rambo zie je teminste veel bloed :D

wanneer komtie dan

• Topic Starter Topic Starter
De film komt uit in 2008 ergens. Datum ligt nog niet vast.
De promotie moet nog beginnen, en dit is dus blijkbaar nog niet de echte trailer de we in de cinema zullen zien:

The preview is for distrubiuters at Cannes, and Sly sent it to Harry Knowles (the man behind "Aint It Cool News!") he could read the peoples reaction on the talkbalks. It is not a trailer.

In ieder geval krijgen we al heel wat te zien. John Rambo is blijkbaar zijn skills niet kwijt. Het gaat er allemaal wel iets harder aan toe als in de vorige films (lijken wel disney films in vergelijking met deze) onthoofden, adamsappel uit de keel rukken, leverschade toebrengen :-)....
Zware machinegeweren, explosies en de boog zijn vaste waarden natuurlijk.

Ziet er op het eerste gezicht cool uit!

Eerst zo rustig en dan BAM hardcore!!!!

[Link niet meer beschikbaar]

not bad not bad :D
ben benieuwd :popcorn:

werkt niet ?

Jeugdsentiment & Hardcore weer.... hoe hij die gast op de bestuurders stoel ook afschiet vanuit de jeep....wtf !

Persoonlijk vind ik het er zo digitaal uit zien. Het warme gevoel wat je bij anaoloog hebt zie je niet meer, Ik heb nu meer het gevoel dat ik naar CNN zit te kijken.

Je kan het vergelijken met LP en CD

Yeah baby, jeugdsentiment, deze ga ik in de bios kijken met een enorme bak popcorn, kipvleugels en een zak m&m's om in het rondte te smijten als de bad guys rambo bedreigen.

"I'm coming to get youuuuu"

Nice very nice :D

Lijkt me coole film! :)

vet !!

Terug
Naar boven