AndroidHealthClinic

Jongen probeert medeleerling te wurgen

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
420
Lengte
1m90
Massa
110kg
Een 13-jarige jongen uit Sliedrecht is opgepakt omdat hij een 14-jarige medeleerling heeft proberen te wurgen. Twistpunt was een sigaret.

Keel
Het voorval had plaats op het schoolplein van een school in Papendrecht. De verdachte vroeg zijn medeleerling om een sigaret. Toen hij die niet kreeg, reageerde de 13-jarige agressief. Hij hield een nog warme aansteker tegen het gezicht van het 14-jarige slachtoffer en kneep vervolgens zijn keel dicht.

Dood
Een dag later zou hij het slachtoffer met de dood hebben bedreigd. De scholier is aangehouden en wordt later deze week voorgeleid aan de rechter-commissaris.

Ach ja, dat is de jeugd he. Dat gaat wel weer over...

Ja potverdomme, ik mag toch wel een sigaret van die gast! Anders moet ie maar normaal doen!

• Topic Starter Topic Starter
ja, ach, ik zie er wat ouder uit dan ik ben.... DAarom mag ik ook al breezer drinken met het uitgaan :D

hehe....lemmingthreads worden zonder pardon verwijderd :evil2:

Stelletje avatarlozen.

Centaur zei:
hehe....lemmingthreads worden zonder pardon verwijderd :evil2:

Stelletje avatarlozen.
ik denk dat centaur iets teveel door ericr wordt opgegeild om zijn modstatus te ge(mis)bruiken ;)

Het gaat hier wel om een sigaret! Dan lijkt het me niet meer als logisch om je medemensen te wurgen.
Nou ja, het was gelukkig een autochtoon (anders was het land van herkomst wel een keer of 4 genoemd :rolleyes: ).

Lauw zei:
Het gaat hier wel om een sigaret! Dan lijkt het me niet meer als logisch om je medemensen te wurgen.
Nou ja, het was gelukkig een autochtoon (anders was het land van herkomst wel een keer of 4 genoemd :rolleyes: ).
Dat was het ook. :rolleyes:

wat was het ook? een autochtoon? Of toch een allochtoon?
Nou ja, een storm in een glas water. Je gaat me niet vertellen dat jij nog nooit iemand hebt gewurgd?
Laatst vroeg ik aan iemand de tijd, had hij geen horloge om. Ja, dan vraag je ook om een portie klappen natuurlijk.

sliedrecht is een crimineel k*tdorp, vlakbij mij trouwens

dj_phreak zei:
Waar woon jij dan? De grote stad (Dordt ;) ) of een ander k*tdorp daar in de buurt?

Ik kom uit Rotterdam, heb een paar jaar in zon k*tdorp naast Dordt gewoond, toen weer Rotterdam, nu ben ik weer ff terug in dat k*tdorp :)

Laten we van het slachtoffer geen dader maken. Die hufter had gewoon een sigaret moeten geven!

Centaur zei:
Keel
Het voorval had plaats op het schoolplein van een school in Papendrecht. De verdachte vroeg zijn medeleerling om een sigaret. Toen hij die niet kreeg, reageerde de 13-jarige agressief. Hij hield een nog warme aansteker tegen het gezicht van het 14-jarige slachtoffer en kneep vervolgens zijn keel dicht.

Dood
Een dag later zou hij het slachtoffer met de dood hebben bedreigd.
wat is nou precies het punt???

Terug
Naar boven