Fitness Seller

Nieuws joodse Stasi-agente gaat internet censureren

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dietser

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 jul 2012
Berichten
439
Waardering
23
Lengte
1m85
Anetta Kahane had vroeger de codenaam ‘Victoria’ als beroepsinformateur voor de gevreesde communistische Sicherheitsdienst in het voormalige Oost-Duitsland. Tegenwoordig vecht ze voor een multicultureel Europa.
stasi.png

De Duitse regering is bezig met de oprichting van een speciale werkgroep die zich volledig moet wijden aan de identificatie en verwijdering van immigratie-kritische berichten op Facebook [zin verbeterd, n.v.d.r.]. Om dit doel te bereiken heeft men onder andere de hulp ingeroepen van een voormalige agente voor de Oost-Duitse geheime dienst Stasi, die nu naar antiracistisch is omgezadeld.

De Duitse minister van Justitie Heiko Maas publiceerde in augustus een [Link niet meer beschikbaar]aan Facebook met de eis dat het sociale netwerk moet beginnen met het systematisch verwijderen van “xenofoob” materiaal.

“Er kan geen tolerantie zijn voor Facebook-gebruikers die openlijk pleiten voor vreemdelingenhaat en racisme”, schreef Heiko Maas, onder andere.

Na een ontmoeting met een delegatie van Facebook afgelopen maandag heeft de minister een plan bekendgemaakt hoe de censuur moet worden uitgevoerd. Een speciale werkgroep zal zich bezighouden met het verwijderen van reacties.

– Het doel is om identificatie van criminele commentaren te vergemakkelijken, zegt Maas tegen het Duitse Bild.

Leden van de werkgroep worden benoemd door zowel de Duitse regering als Facebook-afgevaardigden, maar ook de organisatie Netwerk tegen Nazi’s (“Netz gegen Nazis”) is uitgenodigd. Het netwerk werd in 2007 opgericht door de Antonio Amadeu Stiftung (Antonio Amadeu Stichting), onder leiding van de extreem-linkse activiste Anetta Kahane.

In de jaren 1974-1982 werkte Kahan[e] onder de codenaam “Victoria” als geheim agente voor de Oost-Duitse veiligheidsdienst Stasi. Dat een oud Stasi-informateur zich gaat wijden aan het censureren van reacties op Facebook valt niet in goede aarde op de immigratie-kritische Duitse site PI News.

“25 jaar na de Duitse hereniging moeten nu de voormalige DDR-burgers samen met hun West-Duitse broeders en zusters bewaakt worden door voormalige Stasi-kaders”, schrijft de site in zijn commentaar.

Vandaag de dag verzorgt Anetta Kahane haar levensonderhoud als een professionele anti-raciste, en wist verleden jaar opmerkzaamheid te wekken door in een interview met RT te proclameren dat de Europese landen hun grenzen moeten openen en zich volledig gaan aanpassen aan immigranten uit de derde wereld.

– We moeten nu werkelijk het immigratiebeleid in Europa veranderen. Dat is het belangrijkste, dat we ons onderwijssysteem en zelfinzicht aan immigratielanden aanpassen. Er bestaat niet meer alleen maar blank of alleen maar Duitsers, Zweden of Portugezen. Immigratie brengt een multiculturele wereld, verklaart Anetta Kahane.

Bron: http://www.friatider.se/stasiveteran-ska-sk-ta-censuren-t-facebook
 
Dank u kameraad Victoria, voor mijn gelukkige jeugd.

Stasi was echt tuig, hadden eigenlijk allemaal een algemeen beroepsverbod moeten krijgen tot hun dood.

Er is 1 ding enger dan Stalinistische censuur: neo-fascisten.

En 'Dietser' valt daar ongetwijfeld onder. Het 'Diets' gedachtegoed is een vorm van palingenetisch ultranationalisme, iets wat ikzelf vroeger aanhing. Dromend over een hereniging van Dietsland, onder de Prinsenvlag. Duinkerken veroveren op de Fransen, dat was mijn droom. Oi wat was ik dom. En omdat Dietser het nodig vind om te vermelden dat ze joods is, lijkt het me duidelijk dat dit een ordinaire NSB-er is, of het equivalent onder Vlamingen. Want dit past prima bij het complotdenken van een Joods-Bolsjewistisch complot die het Arische ras kapot wil maken door middel van politieke correctheid promoten waardoor Ariërs hun patriotisme verliezen en gaan rassenmengen. Mwahahahaha, Cultureel Marxisme! Mwauhahaha! Als je wil zien hoe een neo-fascistische heilstaat eruit ziet, zoek niet verder: Islamitische Staat. Dus tief lekker op.
 
IS is toch geen fascisme, gek.
 
Dank u kameraad Victoria, voor mijn gelukkige jeugd.

Stasi was echt tuig, hadden eigenlijk allemaal een algemeen beroepsverbod moeten krijgen tot hun dood.

Er is 1 ding enger dan Stalinistische censuur: neo-fascisten.

En 'Dietser' valt daar ongetwijfeld onder. Het 'Diets' gedachtegoed is een vorm van palingenetisch ultranationalisme, iets wat ikzelf vroeger aanhing. Dromend over een hereniging van Dietsland, onder de Prinsenvlag. Duinkerken veroveren op de Fransen, dat was mijn droom. Oi wat was ik dom. En omdat Dietser het nodig vind om te vermelden dat ze joods is, lijkt het me duidelijk dat dit een ordinaire NSB-er is, of het equivalent onder Vlamingen. Want dit past prima bij het complotdenken van een Joods-Bolsjewistisch complot die het Arische ras kapot wil maken door middel van politieke correctheid promoten waardoor Ariërs hun patriotisme verliezen en gaan rassenmengen. Mwahahahaha, Cultureel Marxisme! Mwauhahaha! Als je wil zien hoe een neo-fascistische heilstaat eruit ziet, zoek niet verder: Islamitische Staat. Dus tief lekker op.

Als rasechte Ärier kan ik alleen chapeau en hulde zeggen.
 
Oké Dietser, dankje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven