Fitness Seller

Jordanie volgt voorbeeld Afghanistan en wil Nederland gaan boycotten

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.658
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Een groep van 53 Jordaanse parlementariërs heeft de regering in Amman gevraagd de diplomatieke betrekkingen met Nederland te verbreken uit protest tegen Fitna. Vrijdag riepen tientallen Jordaanse media op tot een boycot van Nederlandse producten,

"53 Van de 110 afgevaardigden hebben vanochtend een petitie getekend en aan premier Nader Dahabi overhandigd met het verzoek de Nederlandse ambassadeur in Jordanië het land uit te zetten", aldus parlementariër Ali Dalain.

NieuwNieuws : Parlementarirs Jordani: breuk met NL

Maar eens putjes AEX inslaan als de boycot doorzet en andere landen het voorbeeld volgen.

53 van 110 nog net geen meerderheid :D

Ik vraag me af wat zouden de economische gevolgen zullen zijn als belangrijke landen hun handelsrelaties verbreken.

Edit: hoe groot

weer een bevestiging hoe triest die lui zijn daar. wilders heeft alweer gelijk :D

Pfff gaat lekker overal..

:DBetekent dat dan, dat we geen ontwikkelingshulp meer hoeven geven en vredesmissies daar hoeven uit te voeren:evil2:.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me af wat zouden de economische gevolgen zullen zijn als belangrijke landen hun handelsrelaties verbreken.

Edit: hoe groot

Paar procent hooguit, maar het kan wel ver strekkende gevolgend hebben voor bedrijven die grote belangen hebben in het Midden Oosten. Bouwbedrijven, baggeraars etc.

• Topic Starter Topic Starter
En als wij iets roepen over moslims generaliseren wij. Deze zielige hoopjes mens stellen een heel land verantwoordelijk voor de film van 1 persoon .......

We hebben die woestijnratten nergens voor nodig, hun eerder ons.

Paar procent hooguit, maar het kan wel ver strekkende gevolgend hebben voor bedrijven die grote belangen hebben in het Midden Oosten. Bouwbedrijven, baggeraars etc.

ach in s-a willen ze dolgraag grote projecten opzetten. dat zal een filmpje niet tegenhouden.
Snijden ze zichzelf in de vingers.

Zozo, opeens ziet België er een stuk rooskleuriger uit hé...

Ik zou zeggen, word geen baggeraar:)

Probleem opgelost.

Dus omdat er 500 banen op de tocht staan is het onverantwoordelijk??? De meeste CEO's bij grote bedrijven beginnen vaak met een nog grotere reorganisatie waarbij nog meer banen sneuvelen. Daar hoor je niemand over want er wordt daarmee vaak nog meer winst behaald voor zo'n bedrijf.

Maar als er 500 banen op de tocht staan door zoiets onbenulligs moeten we moord en brand schreeuwen.....?

Terug
Naar boven