XXL Nutrition

JOUW radio-irritatie?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
De mijne: Sky Radio.

Dat is voor ongestelde koeien. Wát een mauw-platen, wát een voorspelbaarheid!

Kijk, dat hits vaak gedraaid worden oké daar zijn het nieuwe platen voor.

Maar als je élk uur dé Phil Collintjes, dé Mariah Careys, dé Queens en dé Abba's hoort...dan is er dus niet sprake van 'irritante deejays' zoals Sky graag zegt maar WEL van irritante, platgetreden paden in muziekland.
Het lijkt de 'meest platgedraaide platen-top 100 wel man, echt zoooo voorspelbaar en dan vaak nog van die jammerende deuntjes ook.

Tot slot word je getracteerd op een bom reclame van een kwartier en daarna kan het janken weer doorgaan.

BAGGER!

Sky radio zuigt

Doe maar maar id-t op woensdag avond, of veronica onder het werk :)

ik heb een grafhekel aan die jankende 70-80-begin90 songs.... en die draaien ze vaak op skyradio en nog een paar van die grafzenders

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het verder heel leuk om 70's-80's-90's te horen maar niet ELKE KEER WEER ALLEEN DE BOVENSTE 20 MEEST GEDRAAIDE!!!

Ik ben echt van alle markten thuis qua muziek maar Sky laat je geen keus:
Alleen de Mauw Top 20 wordt opgezet.

arg... sky radio.. vreselijk.. in de auto van mijn vriendin springt om een of andere vage/duistere reden de radio bij instappen altijd op sky radio.. vreselijik.. na 10 minuten hangen mijn ballen al op m'n knieen.

Meestal gooi ik 'r een cd'tje in met goede dance. Vind het geleuter op bv 538 ook niet om aan te horen..

ik luister alleen naar goede programma's dus geen irritatie :)

Jensen, Giel Beelen, Gordon en die andere ochtendprogramma's, ruud de wild. Altijd lachen :)

Tip: zaterdag middag: jensen!! Geloof herhaling van paar dagen ervoor maargoed.......zit altijd een gast bij die Bassie (van Bassie & Andriaan) na doet...echt super :D

Ik hoor op elke radio zender dezelfde shit de hele dag. Heb meestal voor de middag 538 aan en na de middag 3fm. Vind evers staat op wel een leuk programma (538) maar 3fm draaid wat gevarieerder.

Ik heb ooit gehoord dat er gewoon een 24uurs bandje wordt gedraaid met vaste muziek... :D Dus elke dag hetzelfde op hetzelfde moment... volgens mij ging dat over sky radio

Nog zoiets: RTL FM. Maken ze reclame dat ze tussen 9 en 5 nooit 2 keer dezelfde plaat draaien. Dat geloof ik nog wel, maar ze draaien wel elke dag tussen 9 en 5 dezelfde platen. Dus of het nou maandag, dinsdag of zaterdag is ALTIJD dezelfde platen!

Nu trouwens op 3FM: Homo100 :eyebrow: ;)

3FM: Ook zo'n alto-zender. Die voelen zich ver verheven boven de rest omdat ze alternatieve zooi draaien.

Behappys; SkyRadio maakt gebruik van een computer met enorme harddisks.
Ik heb op een radiobeurs (waar radiostation-eigenaren nieuwe snufjes komen bekijken) gezien hoe groot zo'n eenheid is. Ter grootte van een halve eettafel!

Daar zit dan alles in. Alles wordt afgestemd per dagdeel.
Ik ken mensen die dat doen bij 538 etc en als je dát weet herken je zo het dagdeel. ;)

sky radio heeft 2 voordelen:

ten eerste wordt er niet doorheen gepraat (dat ****ing geouwehoer op radio-3 altijd)

ten tweede, als je een half jaar (een jaar zelfs wel) niet geluisterd hebt heb je niet echt het gevoel dat je iets gemist hebt, het zijn dezelfde songs... wat een herkenbaarheid :-)

oh, en ze zitten landelijk in de ether, iets wat je van al die kabel-stationnetjes niet kunt zeggen (lekker met mijn autoradio die geen cd-speler heeft, en de cassette eenheid doet het ook niet).

Is there a party going on here, because there sure is a hell of a lot of whining going here!

Anders luister je gewoon niet naar Sky radio! Ik vind zowiezo dat op elke willekeurige radio zender gewoon teveel dezelfde muziek hoort op een dag, dus lang leve internetradio, mp3's en CD's!

Wazzup je lijkt wel zo'n opa in z'n autootje.

Wát een reden om naar een mauwzender te luisteren. 'Om-dat-het-labdelijk-in-de-ether-zit...je ontkomt dus niet aan die dramazooi.

Ja ik wordt idd erg gestoord van die trieste zooi die telkens maar gedraaid wordt.

Rainin men van de weather girls is volgens mij de meest gedraaide.. daar wor je pas para van en idd die Phil Collins met die zoete liedjes vanne Two hearts baby and just one mind........ Dj's die die nummers en Abba draaien moeten maar eens houtskool gaan verbranden in hun auto.
En tegenwoordig zitten er soms ook van die h**ren bij die dj's, Froukje de both geloof ik ofzo onder andere.. WTF doen die sl*tten daar? ga naar het aanrecht waar je thuis hoort anorexia neverveuza kinderen!

Er stond nog een leuk artikel over die Bekende Nederlander-deejays in de Revu een tijd terug.

Het gaat erom dat mensen celebrities willen horen op de radio en willen zien draaien in de clubs ook al weten ze geen fl**ker van muziek.
Binnenkort gaat ook jouw bedrijf de Tokkies inhuren voor het personeelfeest, het is vraag en aanbod.

Dat ID-T alleen op woensdagavond de muziek draait waar ze groot door zijn geworden.

Ik ga de laatste tijd helemaal door `t lint als die hoerige reclame van Steven Steiger van Makita op de radio komt. Altijd voor Giel Beelen begint ie weer:
"...Goeiemorge bouwvakkers!" En dan zo`n leuk-bedoeld geintje dat iedereen met een haakse slijptol op moet passen voor z`n polsen omdat ze anders in `t weekend niet kenne rukken. Ofzoiets...
Dan ben ik in staat om me wagen op de vluchtstrook te zetten en keihard te gaan huilen. Echt, van die vent krijg ik gewoon een k*tdag.

Veronica :kots:

Wat een gare k*tzender zeg, allemaal van zwaar irritante DJ's die al dood zijn maar ze weten het zelf nog niet :rolleyes:

Nee geef mij maar Ruud de Wild, Edwin Evers, Jensen en Giel Beelen.
@Pumpin
Die Bassie is echt supergaaf!

Er wordt wel erg veel geluld bij meneer Evers.

Als je staat te schilderen is het leuk hoor, dat leidt je af van je kwast-werk maar god-oh-god als je 20 minuten of langer alleen maar gewauwel hoort dan zeg ik: Talkradio AM mag terugkomen. Doe het dáár maar!

Terug
Naar boven