Fitness Seller

juf uit de kast!! reactie geplaatst :-)

skinnie

Huge Freak
20 jaar lid
10 media-items
Waardering
1.246
Lengte
1m88
Massa
154kg
Vetpercentage
18%
Juf uit de kast, kinderen van school Alblasserdam - Consternatie op de christelijke basisschool Het Kompas in Alblasserdam. Nadat een docente had verteld volgend jaar te trouwen met haar vriendin, hebben ouders hun twee kinderen van school gehaald.

Volgens Leo Tukker, voorzitter van de Vereniging tot Stichting en Instandhouding van een School met den Bijbel, blijft de docente gewoon in dienst. "Zij is een uitstekende leerkracht. Wij zijn bovendien van mening dat ze de bijbelse boodschap goed uitdraagt", aldus Tukker.

Tukker heeft gesprekken gevoerd met de ouders. "Dat was niet eenvoudig", zegt hij in het AD. Het leidde ook niet tot het gewenste resultaat. De kinderen keren niet meer terug op de basisschool.

Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Hoe DOM en egoisties kunnen die "cristelijke" ouders zijn, maar ja die leven nog in de middeleeuwen !
arie, Hellevoetsluis | 14:15 | 21.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
SCHANDE!! alle lesbo's terugsturen naar hun eigen land!!skinnie, r'dam | 14:14 | 21.06.11Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Respect voor de directeur.
michel, amsterdam | 14:14 | 21.06.11

bron telegraaf http://www.telegraaf.nl/binnenland/10064988/__Juf_uit_kast__kinderen_van_school__.html

mijn eerste reactie die doorkomt, de rest is altijd geweigerd.. zit er één te suffen:)

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
hahaha tjah... alblasserdam...

je reactie reported op die site.

Stoute skinnie! :penis:

skinnie niet blij!

Zat net wikipedia te trollen dat Trond Sollied dood is, hebben ze niet lief genoemd dat ik dat deed... :(

Laatst bewerkt:
stoer

Pffff.

Ik wist niet dat er nog mensen bestonden die het geloof zó erg hun leven laat beïnvloeden, belachelijk van die ouders natuurlijk. Er staat volgens mij (wilde gok) dat iemands kroost geen les mag krijgen van een lesbiene, waarom dus die opschudding? Die kinderen krijgen ook gelijk een paar slechte ervaringen d'r bij:
1. Je mag geen contact hebben met homocoïtusuelen, die zijn bij voorkeur dus al slecht of te goed, het is maar net hoe je het oppakt.
2. Je moet alles doen wat in de bijbel staat, maar dan ook echt alles.
3. Hun vrienden zien ze niet meer, vijf jaar lang een vriendschap opbouwen om het vervolgens allemaal weer opnieuw te gaan doen, SUPER!

Het zou eigenlijk verboden moeten zijn, mensen die zo erg ergens in geloven (eigenlijk iemand die autistisch of schizofreen is, ze leven hun eigen normale leven maar zijn daarnaast gehandicapt door hun geloof wat ze niet in staat stelt om normaal te leven).

Jammer dat deze achterlijkheid ook in Nederland nog voorkomt.

Ik stel voor dat die bijbelfans hun boekje eens goed gaan lezen, en eindelijk alles strikt gaan toepassen: van het houden van slaven tot het stenigen van ongehoorzame kinderen. Bij nader inzien, toch maar liever niet.

de bijbel is voor sommige mensen gewoon een zelfhulpboek. En sommige mensen gaan daar natuurlijk weer iets te ver in.

Jammer dat deze achterlijkheid ook in Nederland nog voorkomt.

Ik stel voor dat die bijbelfans hun boekje eens goed gaan lezen, en eindelijk alles strikt gaan toepassen: van het houden van slaven tot het stenigen van ongehoorzame kinderen. Bij nader inzien, toch maar liever niet.

Het is inderdaad zowel grappig als triest om te zien dat sommige stukken zeer strict gehanteerd worden, terwijl ze andere stukken weer uitleggen dat die wat 'losser' geïnterpreteerd mogen worden. Niet erg consequent! Zouden ze het zelf wel weten?

Of zoals 'God' twitterde van de week:

Lord_G_Almighty God ✔
If you haven't read the Bible, you should. It's hilarious!

Lord_G_Almighty God ✔
Christianity: The works of a book club getting a little out of hand.

:D

Opgerot en sterf ! K*t ouders ..

Sorry als ik bijbelliefhebbers kwets hiermee ;)

Zulke ouders uit de ouderlijke macht zetten. Dat is imo de enige oplossing willen we een toleranter Nederland krijgen. Die zwartekousenkerkmensen zijn compleet geïndoctrineerd met bekrompen, haatdragende denkbeelden en preken dit dag in dag uit richting hun kinderen. Bah :mad:

Ben blij dat het een keer niet de moslims zijn :D:D

Terug
Naar boven