MuscleMeat

Jullie mening over "michael jai white"

budowudo

Cool Novice
Waardering
0
Dit is een filmpje die niet echt 100% bodybuilding gericht is (zal het maar zelf zeggen voor ik dit hier 100 keer naar mijn kop krijg) maar wil gewoon eens jullie mening of deze kerel ook respect krijgt van de bodybuildingfans qua lichaam? Mijn respect heeft ie zeker al! Een echte all rounder!!

YouTube - Michael Jai White training

• Topic Starter Topic Starter
Dit is een filmpje die niet echt 100% bodybuilding gericht is (zal het maar zelf zeggen voor ik dit hier 100 keer naar mijn kop krijg) maar wil gewoon eens jullie mening of deze kerel ook respect krijgt van de bodybuildingfans qua lichaam? Mijn respect heeft ie zeker al! Een echte all rounder!!

lees jij wel wat mijn vraag is man???

"wil gewoon eens jullie mening of deze kerel ook respect krijgt van de bodybuildingfans qua lichaam?"

lees jij wel wat mijn vraag is man???

"wil gewoon eens jullie mening of deze kerel ook respect krijgt van de bodybuildingfans qua lichaam?"

ja en die vraag hoort hier niet thuis...:rolleyes:

zker respect voor hem, mooi fysiek het ie gast.

Zeker een mooi fysiek ... je kunt echt zien dat het een vechtsporter is

Gewoon een goede atletische fysiek. Verder niet veel bijzonders.

In mijn herinnering was hij veeeeeel groter. Mooi fysiek maar vanuit een BB standpunt niet veel spannends. Neemt niet weg dat ik denk dat hij keer wat Winny gesnoept heeft ofzo. Volgens is hij in die film met Steven Seagal namelijk aanzienlijk groter. Maar kan me dat ook verkeerd herinneren

mooi fysiek hoor! zeker respect voor. goed droog

in de film undisputed 2 is hij vele malen groter!

zeker mooi fysiek

Terug
Naar boven