AndroidHealthClinic

jullie mening?

ik zie alleen wat curls? heb verder ook geen geluid dus kan niet meeluisteren..

he talks to ****ing much...

• Topic Starter Topic Starter
het gaat er om dat hij zegt dat hij de eerste 1,5 jaar dat hij in de sportschool kwam, elke keer dat hij daar kwam zijn armen mee heeft getraind. Ik hoor altijd iedereen zeggen dat dit slecht is voor je en hier zal natuurlijk ook een kern van waarheid in zitten. Maar die kerel heb er wel 22 inch armen mee gekregen

het gaat er om dat hij zegt dat hij de eerste 1,5 jaar dat hij in de sportschool kwam, elke keer dat hij daar kwam zijn armen mee heeft getraind. Ik hoor altijd iedereen zeggen dat dit slecht is voor je en hier zal natuurlijk ook een kern van waarheid in zitten. Maar die kerel heeft er wel 22 inch armen mee gekregen

fixed..

die kerel zal wel ietsje sneller herstellen dan een doorsnee gymbezoeker.. rara hoe kan dat???

Lange broek aan.. Dus waarschijnlijk heeft hij ongelooflijke k*t quads

Vergelijk jezelf nooit met de genetische elite en mensen die "drugs" gebruiken. (tenzij je hier bij hoort)

ja maar kijk verder in zijn videos dan zie je wat die 20 jaar lang heedft gebulkt gekkie. je kan het altijd proberen elke dag arms LOL maar hij was professioneel gewichtheffer

Lange broek aan.. Dus waarschijnlijk heeft hij ongelooflijke k*t quads

2eltkcj.jpg

lol nope

Don't care, want roids.

• Topic Starter Topic Starter
hij zegt dat ie niks heeft gebruikt verder.. ik zit er nu ook serieus over na te denken om wat vaker de armen mee te pakken

Terug
Naar boven