AndroidHealthClinic

jullie mening

nickmb

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Beste bb-ers

Ik ben nu 182 cm , 63 kg , bf 11% en ben 14 jaar maar ben bezig maar bf verlagen voor sixpack, het gaat opzich wel goed maar.je ziet mn sixpack niet echt en 63 kg is voor mijn lengte best weinig volgens.mij ,

Dus zeggen jullie het maar....
Wat moet ik doen? Doorgaaan met bf% verlagen ( ik wil heel graag een sixpak namelijk)
Of nu massa gaan kweken , en alleen kt en geen cardio meer?

Ik hoor het graag!

Ik zou zeggen schrijf je in op een sportschool en ga trainen,
six-packs op skinnyguys telt niet ;)

als je 14 jaar bent en op 11% staat zie ik geen rede om te cutten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik sport al ! Bij de sportschool..

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

Dus massa kweken of door gaan met vetpercentage verlagen,

nee. niet vetpercentage verlagen. je bent al mager.

En dan? Dan ben je een super dunne kerel met een sixpack? Ziet er ook niet uit toch?
Gewoon bulken en massa bouwen, sixpack komt later wel!

En dan? Dan ben je een super dunne kerel met een sixpack? Ziet er ook niet uit toch?
Gewoon bulken en massa bouwen, sixpack komt later wel!

Chicks diggen dat op die leeftijd (srs)

Gewoon gaan groeien. Je vet% gewoon niet teveel op laten lopen.

Je moet doen waar jij je goed bij denkt te voelen. Als jij per se die sixpack wilt zul je moeten cutten ( op 11 % hoor je toch al wel aardig abs te kunnen zien? ). Als die pack je niet zoveel boeit zou ik dus massa gaan bouwen.

Mijn advies is eerst een tijdje goed spiermassa pakken en dan pas gaan cutten. Je zal dan een mooiere sixpack hebben en over je hele lichaam beter uit zien. De kans bestaat dat als je nu verder gaat cutten je alsnog geen goede sixpack zal zien, omdat je buikspieren misschien niet genoeg ontwikkeld zijn.

hahaha al die tieners zijn bezeten van sixpacks.

mijn advies is eerst een tijdje goed spiermassa pakken en dan pas gaan cutten. Je zal dan een mooiere sixpack hebben en over je hele lichaam beter uit zien. De kans bestaat dat als je nu verder gaat cutten je alsnog geen goede sixpack zal zien, omdat je buikspieren misschien niet genoeg ontwikkeld zijn.

+1

mijn advies is eerst een tijdje goed spiermassa pakken en dan pas gaan cutten. Je zal dan een mooiere sixpack hebben en over je hele lichaam beter uit zien. De kans bestaat dat als je nu verder gaat cutten je alsnog geen goede sixpack zal zien, omdat je buikspieren misschien niet genoeg ontwikkeld zijn.
+1

Ff een weekje niks eten en je bent binnen!
Ach joh, graag gedaan

Terug
Naar boven