Fitness Seller

Jullie voorkeur?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Liever via internet, ivm prijs en reviews van andere gebruikers. Als je je dealer IRL ziet kan je hem wel altijd persoonlijk aanspreken moest je gear niet in orde zijn. Daartegenover staat wel dat de betere UG labs je gewoon een nieuwe vial sturen als er reden tot klacht is.

• Topic Starter Topic Starter
Liever via internet, ivm prijs en reviews van andere gebruikers. Als je je dealer IRL ziet kan je hem wel altijd persoonlijk aanspreken moest je gear niet in orde zijn. Daartegenover staat wel dat de betere UG labs je gewoon een nieuwe vial sturen als er reden tot klacht is.

Duidelijk.. Zie dat er best veel leden hier het via een dealer doen. Garantie is dus een stuk beter via internet.

Zeker een dealer, eenmaal een legit dealer gevonden ben je voorzien voor de komende jaren.
Buiten dat om zijn er ook vaak compromissen te sluiten qua prijs in grotere hoeveelheden.
Ik heb niet zoveel vertrouwen in de web shops, als ze niks leveren heb je geen poot om op te staan.

Zeker een dealer, eenmaal een legit dealer gevonden ben je voorzien voor de komende jaren.
Buiten dat om zijn er ook vaak compromissen te sluiten qua prijs in grotere hoeveelheden.
Ik heb niet zoveel vertrouwen in de web shops, als ze niks leveren heb je geen poot om op te staan.

Daarom dat er overal wordt aangeraden om eerst een kleine, goedkope bestelling te plaatsen om te kijken of de site legit is. Ok, moest het niet zo zijn ben je in het ergste geval 40 euro ofzo kwijt maar een goede site vinden is echt niet moeilijk.

Mensen die bang zijn om dingen op internet te bestellen moeten de jaren 2000 eindelijk achter hun laten :p

Daarom dat er overal wordt aangeraden om eerst een kleine, goedkope bestelling te plaatsen om te kijken of de site legit is. Ok, moest het niet zo zijn ben je in het ergste geval 40 euro ofzo kwijt maar een goede site vinden is echt niet moeilijk.

Mensen die bang zijn om dingen op internet te bestellen moeten de jaren 2000 eindelijk achter hun laten :p

Wat je zegt maakt 0,0 sense. Steroïden zijn verboden middelen, als je het nou over kleding etc. hebt ok..

Wat je zegt maakt 0,0 sense. Steroïden zijn verboden middelen, als je het nou over kleding etc. hebt ok..

+1 persoonlijk ook liever bij een supplier dan een random webshop.
Er is vaak ook veel meer mogelijk bij een vaste supplier dan een anonieme webshop.

Er is ook iets tussen een dealer in die je in real life kent en een webshop. Je kan je supplier ook virtueel kennen uit diverse fora. Op basis daarvan kan je best een beeld vormen hoe deskundig en betrouwbaar iemand is. Ik zou niet graag een supplier in het echt kennen op de sportschool omdat ik liever heb dat niemand weet dat ik kuur op die sportschool/werk/prive leven. En ik heb ook wel eens 100% fake producten ontvangen van een site. Een virtuele kennis is voor mij the best of both worlds. (geen pm over heb je een adres voor me aub!)

Ik bedoel natuurlijk niet zomaar een random webshopje, maar in een vorig topic is deze discussie ook al geweest. Deze shops kunnen bakken geld verdienen door gewoon goed spul te leveren dus de echt grote sites zijn meestal wel betrouwbaar.

Tevens bestel je niet in 1x voor een paar 100 € bij een nieuwe dealer, je laat eerst iets kleins leveren om te kijken of dat al dan niet legit is.

Als je bijvoorbeeld op de officiële site van een UG lab gaat kijken en je besteld daar dan is het eigenlijk enkel in hun nadeel om je troep op te sturen. Hier wordt namelijk melding van gemaakt en na verloop van tijd kent iedereen deze sites en koopt er niemand meer.

Er is ook iets tussen een dealer in die je in real life kent en een webshop. Je kan je supplier ook virtueel kennen uit diverse fora. Op basis daarvan kan je best een beeld vormen hoe deskundig en betrouwbaar iemand is. Ik zou niet graag een supplier in het echt kennen op de sportschool omdat ik liever heb dat niemand weet dat ik kuur op die sportschool/werk/prive leven. En ik heb ook wel eens 100% fake producten ontvangen van een site. Een virtuele kennis is voor mij the best of both worlds. (geen pm over heb je een adres voor me aub!)

Ben je zo ecto dan, dat niemand ziet dat je kuurt?? ;)

Ik heb m'n supplier nog nooit in RL gezien dus in principe bestel ik ook via internet.. Vind dit persoonlijk een stuk prettiger dan via een website, voelt toch wat vertrouwder. En toen m'n pakket van een flink aantal pleuro's kwijt raakte door de Post kreeg ik kosteloos een nieuwe, dat soort dingen zijn wel prettig.

dat heb ik dus een keer gedaan... 10 dingetjes gehaald en alles werd netjes geleverd, 150 van die dingen gehaald maar nee hoor :rolleyes::p niks gekregen
en oplichters raden je meestal aan om eerst een kleine bestelling te doen zodat het allemaal via de post kan zonder afspraak irl

Je geeft eerst al een reden om niet online te bestellen. Op dit gebied word je online sneller opgelicht. Is het een bekende in de gym is dat minder. Je betaalt dan ook pas als je het krijgt (tenzij je dom bent haha) en als het fake blijkt te zijn kun je het meestal teruggeven.

Of hebben die aas online shops ook het thuiswinkelkeurmerk?

Inb4 alle suppliers die nu inzien dat dat een zeer effectieve tactiek is om alsnog PMs te krijgen :roflol:

Één contactpersoon woont bij mij in de buurt, vind ik erg handig. Andere contacten heb ik nooit in het echt mogen zien en heb alleen contact via de e-mail, dus in feite bestel ik dan over het internet.
Ik prefereer ten allestijden iemand die bij mij in de buurt woont, echter via de e-mail is meerdere keren betrouwbaar gebleken. :)

Toen m'n pakket van een flink aantal pleuro's kwijt raakte door de Post kreeg ik kosteloos een nieuwe, dat soort dingen zijn wel prettig.

Uiteindelijk is er dus een persoon geweest die de inhoud van het pakket gezien heeft. Ik vraag mij af wat hij/zij dacht. :D

Laatst bewerkt:
Omdat sommigen blijven praten over handel kon dit topic niet open blijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven