Fitness Seller

K1-Max Finale 2006: Matchmaking

Moob

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Plaats het ook hier maar even voor de liefhebbers van de iets minder zware jongen(maar zeker zo spectaculair of misschien wel spectaculairder dan de zwaargewichten)

Esthetic TBC K-1 WORLD MAX 2006
-World Championship Final-
Date : Friday, June 30 2006, Gate Open 16:30 Start 18:00
Place : Yokohama Arena

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ok, mijn gedachten hierover:

Masato wint zijn eerste partij van Kohiruimaki (hoewel dit toch een aardige vechter is) en komt tegen Andy Souwer (die wint van Virgil Kalakoda, maar gaat het moeilijk krijgen denk ik).
Masato gaat winnen van Souwer denk ik. Souwer zal heel duidelijk op punten moeiten winnen of een KO forceren, anders zal de jury Masato als winnaar kiezen.

Albert Kraus tegen Drago. Gaat leuk worden. Maar Kraus wint door zijn ervaring. Hij komt tegen Buakaw te staan, want die wint zijn partij van Sato zonder problemen.
Kraus won eerder van Buakaw, maar dit gaat helaas niet nog een keer gebeuren. reken maar dat Buakaw gebrand is om van Kraus te winnen.

Een finale dus tussen Buakaw en Masato. Als dat zo is gaat Buakaw weer winnen, zoals in 2004. (dat was een prachtige partij overigens. Buakaw was in dat tournooi gewoon onaantastbaar. )
Stiekem hoop ik toch weer op 1 van de Nederlanders, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Kraus gebruikt zijn benen te weinig en Souwer gaat het niet redden tegen Masato ben ik bang met de jury daar.
Maar misschien zorgt Gago Drago voor een spetterende verrassing... je weet maar nooit!

K1-max... better than the big boys?

K-1 OFFICIAL WEBSITE

Je hebt een goed voorgevoel denk ik Moob, echter zie ik het ietsjes anders bij de partij van Drago en Kraus...
Met de partij van Masato heb je gelijk denk ik dat zal zeker zo gebeuren evenals de partij van Andy en de jury zal idd eerder voor Masato kiezen als voor Andy dus in dat gedeelte kun je weleens gelijk hebben.
Maar ik denk dat Drago gaat winnen van kraus die de laatste tijd niet zo in vorm is vind ik maar dit kan alle kanten op...
Buakaw gaat zeker winnen van Sato with ease.. vervolgens zal hij ook Drago verslaan en inderdaad ook Masato. Buakaw maakt een dikke kans om te winnen en terecht denk ik want dit is echt een super vechter !
Wat kan die gast hard schoppen joh, ongeloofelijk !

p.s. K1-max is cool maar om de zwaargewichten te zien vechten vind ik toch net iets heftiger.

Nu is de max wel beter maar vroeger keek ik toch liever K1.

Venitiaan
Fihlo
Loyd van dams
Sefo
le Banner
Hoost
Aerts
Bernardo
Die Nieuw zeelander kan niet op z'n naam komen traint Sapp

• Topic Starter Topic Starter
Die Nieuw zeelander kan niet op z'n naam komen traint Sapp
Sam Greco.

'Vroeger' keek ik ook liever naar de big boys, maar de 'kleine mannen' vind ik steeds interessanter worden. De grote toppers mag ik nog steeds graag zien, maar de mensen die je echt wilde zien vechten druppelen een beetje over naar andere organisaties of worden al een dagje ouder.
Hoost, Aerts, Sefo, CroCop, Iggy (compleet uit vorm... al jaren), Mark Hunt... een aantal van die mannen konden veldslagen leveren in de ring. (denk bijvoorbeeld eens aan de gevechten tussen Hunt en LeBanner).

Maar er loopt een hoop kwaliteit rond in de K1-Max en dat maakt het ook zeer spectaculair.

Terug
Naar boven