Fitness Seller

Kaalkopjesorganisatie: Blood and Honour

Lumey

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2&sid=31889

Check deze docu maar eens. Ik weet niet wie deze documentaire op de televisie gezien heeft, maar ik vind het persoonlijk echt schokkend.:eek:

Wat mij vooral opviel was die ene Hitler fanaat, Stefan Wijkamp.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het maakt me boos en angstig tegelijk dat er nog dit soort mensen rondlopen met dit soort ideeen.

Wat denken jullie hiervan, moet het harder aangepakt worden? Als je dat zo ziet over de wapenvondsten, trainingskampen etc etc, moeten we ons dan zorgen gaan maken over mogelijke aanslagen van kaalkopjes of ''valt het allemaal wel mee''?

Het valt allemaal mee, behalve die Blood and Honour gasten dan. Extreem-rechts bestaat nou niet echt uit de grootste genieen meestal. Blood and Honour heeft echter geweld als doel, ze willen zelfs regeringen omverwerpen. Bestrijden met alle mogelijke middelen, geldt voor iedere organisatie die de samenleving wil ontwrichten.

Nog zo'n stel mong*len bij elkaar....snoeihard aanpakken net als de rest van het schorum wat er rare ideeen op nahoudt.

• Topic Starter Topic Starter
Het valt allemaal mee, behalve die Blood and Honour gasten dan. Extreem-rechts bestaat nou niet echt uit de grootste genieen meestal. Blood and Honour heeft echter geweld als doel, ze willen zelfs regeringen omverwerpen. Bestrijden met alle mogelijke middelen, geldt voor iedere organisatie die de samenleving wil ontwrichten.

Dat klopt ja, maar zoals je eerder al zag er hoeft maar 1 gek rond te lopen die iemand om zeep helpt, laten we zeggen een linkse politicus a Jan Marijnissen en de hele samenleving is in paniek. Dus ook al zijn ze geen grote genieen je moet het toch niet onderschatten vind ik. En zeker Blood and Honour and Combat 18 niet, dat zijn nog de ergsten volgens mij.

Nu ben ik zo niet op de hoogte van andere organisaties, maar hier in
België hebben we recent een vertakking ervan opgedoekt. Als je hoorde
wat hun plannen waren, lijkt het soms wel alsof het zou lukken om op
die manier een regering omver te werpen.

OK, het volgende is mss wel wat a la James Bond en mss wel wat kortzichtig...
maar stel je eens voor dat er in de vliegtuigen van het WTC extreem rechtse
mannen hadden gezeten om zo de schuld op Osama te kunnen schuiven.
Dan hadden ze wel hun slag thuisgehaald hé.

Die groeperingen zeker niet, maar verder is extreem rechts meestal een leeuw zonder tanden gebleken. Zoveel interne conflicten dat er nooit een sterke organisatie uit is voortgekomen. Blood and Honour heeft geen politiek doel echter, die willen gewoon met geweld aan de macht komen.

Die 200 kaalkoppen waar maak je je druk om? Er is meer moslim gespuis om druk over te maken denk ik.
Lumeyheeft het trouwens wel vaak over rechtse personen. Altijd wijzen naar die is racist over bepaalde forum leden. Jy ben links zo wat?
Ik ben recht door zee :D

Zag Joop Glimmerveen ook nog voorbij komen, wat een kerel ook. Woonde dus wel gewoon in een volksbuurt, met links, rechts en boven hem alleen maar allochtonen. Nooit iets voorgevallen richting hem in die buurt. Woonde er zelf om de hoek.

• Topic Starter Topic Starter
Noem is wat gevaarlijke aanslagen van deze heren?

Wat denk je van het in elkaar slaan van willekeurige allochtonen, de meeste mensen die bij Blood and Honour zitten hebben een strafblad om u tegen te zeggen. Ze hebben waarschijnlijk nog geen aanslagen gepleegd zoals 11 september of dat soort aanslagen maar gevaarlijk zijn ze zeker. Overigens hebben ze in Engeland al genoeg aanslagen gepleegd in de jaren 90. Diverse gaytenten en Aziatische bedrijven werden toen het slachtoffer van spijkerbommen. Google maar eens op Combat 18.

Snel opdoeken dus.

Mja ach, links tuig is net zo erg, misschien wel erger. Kijk maar naar seveke. Linkse extremisten sporen ook niet, maar goh, wat verassend, daar maken ze geen docu over.

Het idee hebben om regeringen omver te werpen is al voldoende om zo'n organisatie te verbieden. Tevens zijn er legio voorbeelden van Blood and Honour acties met geweld.
Als er een kaalkop of een groepie kalen een buitenlander in elkaar slaan is het altijd racistisch. Doet een buitenlander hetzelfde dan is het geen racistische daad...Klopt allemaal geen reet van. Beide gevallen keur ik trouwens af.

Mja ach, links tuig is net zo erg, misschien wel erger. Kijk maar naar seveke. Linkse extremisten sporen ook niet, maar goh, wat verassend, daar maken ze geen docu over.

RAF, Rode Brigade, ALF, RARA, CCC. Genoeg in het nieuws geweest en mochten er nog groeperingen actief zijn dan komt daar zeker aandacht voor.

Tuig is tuig bij mij.

Of ze nou links,rechts of door het midden gaan.....zwart,blank of geel zijn....wat mij betreft gewoon opsluiten en anders afmaken als ze niet willen luisteren.

Als er een kaalkop of een groepie kalen een buitenlander in elkaar slaan is het altijd racistisch. Doet een buitenlander hetzelfde dan is het geen racistische daad...Klopt allemaal geen reet van. Beide gevallen keur ik trouwens af.

Ze vinden hem eigenlijk gewoon aardig en doen het uit naastenliefde? Als een paar idioten met swastika's,vlaggetjes en triskele's op hun jassen een allochtoon in elkaar meppen is dat zo goed als altijd racistisch. Doet een allochtoon hetzelfde dan kan dat net zo goed racistische motieven hebben.

Terug
Naar boven