MuscleMeat

Kaartje i love techno

Borrel28

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m74
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Heeft iemand nog een kaart van ilove techno over?
Ag op de site dat ze waren uitverkocht, maar hoorde dat ze in belgie nog op bepaalde plaatsen werden verkocht. Weet iemand hier meer van?

Free Recordshop. Belgische cd/dvd winkel/

• Topic Starter Topic Starter
Zijn ze daar nog gewoon te krijgen?

k*t is dit nu al weer? vorige jaren ook geweest maar dit jaar helemaal vergeten!
en ging nog zo extra kaartjes kopen om wat extra centjes te verdienen :(

Vorige week was het pas in de laatste week zeker? Morgen eens langs fnac. Morgen eens kantoren in Gent aflopen en kijken of ik er nog extra kan inkopen

Laatst bewerkt:
Die prijzen zijn niet normaal!

Denk dat ze nog gaan stijgen

En de laatste dag heeft niemand ze gekocht, dan dalen de prijzen flink.

Geen idee. Ga niet helemaal erna toe reizen in de hoop dat ik daar nog een kaartje kan kopen.

Hm ik hoop er echt nog te vinden in Free record shop- Fnac of Musicman in Gent morgen voormiddag.

Oh, niet weer :headbang:

Ook keer morgen checken, anders iets duurder kopen. Kga zowiezo gaan hoor :D

Tja beetje duurder gaat snel 100-150 euro worden hoor.

Vorig jaar was er wel kaartjes te vinden voor 80 euro (het dubbele), dat vond ik wel doenbaar. 100-150 is idd teveel.

Tja wordt nu al over de 100 euro geboden en door sommige 150 gevraagd per ticket. Ben benieuwd hoe dat komende dagen gaat gaan.

Heeft geen zin meer om te zoeken. Toen zaterdag op de site kwam dat de tickets uitverkocht waren, hebben ze ook naar alle winkels gebeld dat de tickets uit handel moesten genomen worden. Fnac Gent had er blijkbaar nog 500 liggen die ze dan niet meer mochten verkopen. Achja ik en maat hebben 2 tickets, rest vd groep zal niet meekunnen.

Terug
Naar boven