MuscleMeat

kaartje verkocht maar geld nog niet gegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_1995_52

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
203
Lengte
1m50
Massa
160kg
Ik heb voor een feest 2 kaartjes verkocht, de eerste helft heb ik van te voren gekregen op mn rekening en de 2e helft zou ik daar op het feest krijgen. ik kon niet naar het feest en hij zou het op mn rekening storten maar heeft het een maand later nog niet gedaan en negeert al mijn sms'jes en neemt niet op.

wat zijn mijn opties om te zorgen dat ik alsnog mijn geld krijg??

Ik heb voor een feest 2 kaartjes verkocht, de eerste helft heb ik van te voren gekregen op mn rekening en de 2e helft zou ik daar op het feest krijgen. ik kon niet naar het feest en hij zou het op mn rekening storten maar heeft het een maand later nog niet gedaan en negeert al mijn sms'jes en neemt niet op.

wat zijn mijn opties om te zorgen dat ik alsnog mijn geld krijg??

Is het een bekende van je of?

Is het een forum gebruiker ?
kan dingen wat versnellen met enige hulp :D

stoer...

In dat geval kan je het wel vergeten.

zeggen dat je een buff bber bent

Ziet er naar uit dat je genaait bent...

heb je geen naam ofzo van die jongen? Gewoon keihard stalken op social media :D:P

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er naar uit dat je genaait bent...

heb je geen naam ofzo van die jongen? Gewoon keihard stalken op social media :D:P
ja heb zn naam die gast woont helemaal in Friesland en ik in amsterdam. stalken heeft niet zoveel zin want dat kan hij gewoon negeren

Begin van dit schooljaar heeft iemand €10 euro van mij geleend. Echt zo'n kleine ecto coolboy en hij heeft het geflikt om zichzelf er een heel jaar uit te lullen. Nu zie ik hem nooit meer terug en voelt hij zich goed. Ooh lief dagboekje kon ik maar iets assertiever zijn, soms wou ik dat skinnie mij prive lessen gaf, hij is hier altijd zo goed in:(

Ooit zelf eens zoiets gehad, iemand die via het internet niet ging betalen en mij negeerde.

Was een gozertje van 19, keurig toen maar even zijn ouders opgebeld of ze even aan hun zoon konden vragen het geld over te maken.

Na een babbeltje met zijn ouders stond het binnen een dag op mijn rekening. ;)

steek em neer

Je bent kansloos mbt het terugkrijgen. Waar woont die in Friesland?

ja heb zn naam die gast woont helemaal in Friesland en ik in amsterdam. stalken heeft niet zoveel zin want dat kan hij gewoon negeren
Ja niet echt stalken ofcourse met zet anders ff op ze hyves op facebook van joh krijg ik me geld nog ofwat?

En ff een aanvulling op Patrick ze antwoord :

Wees origineel en start bijv een DBB-Meet voor ze deur :D

Wedden dat je dan wel je geld terugkrijgt ;)

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 20:36 ----------

beetje extreem.... vind je zelf ook niet? :rolleyes:

Vind het eerlijk gezegd ook niet erg slim van je. Maar inderdaad adres en telefoonnummer achterhalen ofzo, weet niet om hoeveel geld het gaat maar je kan altijd langs z'n huis gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ooit zelf eens zoiets gehad, iemand die via het internet niet ging betalen en mij negeerde.

Was een gozertje van 19, keurig toen maar even zijn ouders opgebeld of ze even aan hun zoon konden vragen het geld over te maken.

Na een babbeltje met zijn ouders stond het binnen een dag op mijn rekening. ;)
thx... werkte :)

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 20:45 ----------

deze kan op slot

• Like
Waarderingen: MrJ
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven