AndroidHealthClinic

Kan alles samen

Trey

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lijkt me een duidelijke vraag. Ik vraag dit mbt de opname ervan. Als het niet alles opneemt is het zonde en moet ik het gaan versprijden. Al neem ik crea meestal toch vlak voor de training. Blijven zink(selenium) en multivitamine over die ik direct na het eten neem.

"Trey"

Crea op lege maag, multivit en zink gewoon apart bij een maaltijd nemen lijkt me.

creatine half uur voor de training en een half uur daarna, multivitamine tijdens het eten en zink???

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe dus bij de avondmaaltijd. Maar kan crea in de ochtend wel met een wheyshake samen? Ook weer voor de opname ervan? Anders schep ik dat erbij in dezelfde shake :)

Op de sportschool heb ik deze discussie ook gevoerd maar kijken wat men hier ervan vind.

ik zou de multivit en zink nemen bij je ontbijt dan heb je daar baat bij tijdens de dag savonds heb je daar bijna niets meer aan volgens mij en crea kan je tussen een maaltijd nemen tussen de ochtend en de middag;)

Ga idd de hele bende naar de ochtend verplaatsen.
Nu nog even duidelijkheid over die crea of dat nou wel of niet in de shake kan.
Voor de training dan ook wat crea. NO-xplode is dan even geen plek meer voor :D

als dit crea monohydrate (wat ik denk) is kan dit zonder probleem in je shake :cool:

creatine ethylester hcl is het.

zou hem dan toch beter +-30 min voor of na jou shake nemen bij sommige werkt dit product beter zo.
in principe zou het samen kunnen met de shake maar zou toch voor het eerste kiezen.
kijkt hoe jij het best erop reageert he

Terug
Naar boven