Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kan iemand verstaan wat er hier gezegd wordt, de opname is aangepast, heb geprobeerd om de snelheid aan te passen, maar versta er nog steeds geen moer van, iemand wtf.mp3
Wazig man.. versta er ok nie veel van.. ik had toevallig gister dit boek gedownload: Spy Gadgets for the Evil Genius - B. Graham, K. MGowan (McGraw-Hill, 2006) WW
En daar ging een heel gedeelte over het filteren van ruis en dat soort onzin om een zo helder mogelijke zin te krijgen.
Wazig man.. versta er ok nie veel van.. ik had toevallig gister dit boek gedownload: Spy Gadgets for the Evil Genius - B. Graham, K. MGowan (McGraw-Hill, 2006) WW
En daar ging een heel gedeelte over het filteren van ruis en dat soort onzin om een zo helder mogelijke zin te krijgen.
thanks, maar dat boek heb ik al, zat tussen een computer e-book verzameling over beveiliging en phreaken.
het schijnt met audicity op een één of andere manier te achterhalen kunnen zijn, heb dan ook deze prog gedownload(freeware), verschillende dingen uitgeprobeerd maar ik kom er nog steeds niet uit...