AndroidHealthClinic

kan deze mp3 niet verstaan

bekjam

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.673
Kan iemand verstaan wat er hier gezegd wordt, de opname is aangepast, heb geprobeerd om de snelheid aan te passen, maar versta er nog steeds geen moer van, iemand???
wtf.mp3

Wazig man.. versta er ok nie veel van.. ik had toevallig gister dit boek gedownload: Spy Gadgets for the Evil Genius - B. Graham, K. MGowan (McGraw-Hill, 2006) WW

En daar ging een heel gedeelte over het filteren van ruis en dat soort onzin om een zo helder mogelijke zin te krijgen.

Het staat op nieuwsgroepen.

sry maar ik versta het ook niet en heb/ken ook geen programma dat je kan helpen.

• Topic Starter Topic Starter
Wazig man.. versta er ok nie veel van.. ik had toevallig gister dit boek gedownload: Spy Gadgets for the Evil Genius - B. Graham, K. MGowan (McGraw-Hill, 2006) WW

En daar ging een heel gedeelte over het filteren van ruis en dat soort onzin om een zo helder mogelijke zin te krijgen.

Het staat op nieuwsgroepen.
thanks, maar dat boek heb ik al, zat tussen een computer e-book verzameling over beveiliging en phreaken.
het schijnt met audicity op een één of andere manier te achterhalen kunnen zijn, heb dan ook deze prog gedownload(freeware), verschillende dingen uitgeprobeerd maar ik kom er nog steeds niet uit...:(

ze zeggen what the ****...."wtf.mp3"

Heb je al geprobeerd het bestandje om te draaien ?

Klinkt als reveresed speech namelijk.

ik hoor: what are you yig yag ???

Terug
Naar boven