XXL Nutrition

kan dit kwaad???

wesley1986

Novice
Waardering
0
ik zit nu in mijn 4e week kuren met 200 mg deca van golden gear
en 500 mg sust ook van golden gear wekelijks

mijn leverancier was gisteren hier op bezoek en hij kan geen deca van golden gear meer leveren.
hij heeft nu daar voor in de plaats griekse orginele deca (blauw witte verpakking 2ml)
sust van gg heb ik nog genoeg staan maar kan ik dat met de griekse combineren????

hopelijk kan iemand mij helpen

mvg wesley

wesley1986 zei:
ik zit nu in mijn 4e week kuren met 200 mg deca van golden gear
en 500 mg sust ook van golden gear wekelijks

mijn leverancier was gisteren hier op bezoek en hij kan geen deca van golden gear meer leveren.
hij heeft nu daar voor in de plaats griekse orginele deca (blauw witte verpakking 2ml)
sust van gg heb ik nog genoeg staan maar kan ik dat met de griekse combineren????

hopelijk kan iemand mij helpen

mvg wesley

Ja dat kan!!! Ik heb de laatste kuur ook die Griekse deca gehad. Prima spul en de sus en dec is beide op olie basis dus kun je gewoon in 1 spuit doen. Suc6

erg dom als je het mij vraagt..je zorgt voor aanvang dat je alle gear in huis hebt!!!

maar om antwoord op je vraag te geven..ja dan kan!!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de snelle reactie

oke dan weet ik dat :p dat zei me levrancier ookal maar beter ff controleren!!
wel weten waar je mee bezig bent :D

Daarom altijd alles van te voren halen..
Niet stukjes/beetjes

t valt mij op dat er heel veel mensen hier negatief op vragen reageren ???

als er tegen mij wordt gezegd dat hij over 4 weken volop spullen heeft jah dan begin ik al aan t eerste flesje !!

het heeft te maken met common sence.. met hoog overgedoseerde medicijnen moet je accuraat te werk gaan, dat vereist dus ook een bepaald overzicht en controle vanuit de gebruiker, van te voren zorgen dat je op alle situaties kan anticiperen, betuigt van "verstandig" gebruik..

niet om de zoveel weken wat ampullen/vials aanschaffen.

no offence..hoop dat je kuur verloopt zoals je verwacht had!!

jij bent nog geen 70kg en traint nog maar net 2,5 jaar. wat moet je met aas ??? je gaat harder groeien zonder als jij een betje je voeding op orde hebt . je gaat spijt krijgen:mad:

ja oke daar hebben jullie ook gelijk in !

maar dat de kuur goed verloop (hoe ik verwacht) dat weet ik wel zeker :D
heb vorig jaar 8 weken gekuurd met deca 200mg wekelijks en 500 mg sust
dat waren toen ook de wit blauwe 2ml verpakkingen

maar ik merk dat ik met gg beter resultaat boek , ik hou dit wekelijks bij gewicht, spieromvang, vetpercentage, eetschema's, trainschema als je de resultaten van vorig jaar en dit jaar naast elkaar leg de eerste 4 weken.

injecteren doe ik zelf! in me billen zelfs dit doe ik op een vaste dag/tijdstip
heb eerst ook een halfjaar goed zitten lezen over anabolen.

dus ik ben niet zo sukkelig, onwetend als de meeste van mijn leeftijd die hier onzin vragen stellen !

ik merk wel dat ik de laatste weken snel boos, opvliegerig wordt !!! en mijn ouders zeggen dit ook tegen me.

mvg wesley

Je bent 70kg met al een kuur achter de rug en dan kom je met de opmerking:
"ik ben niet zo sukkelig, onwetend als de meeste van mijn leeftijd die hier onzin vragen stellen "
Nee je bent erger. Maak de kuur af en ga in de tussentijd al je tijd doorbrengen in de voedingsectie. Want je dieet is gegarandeerd knudde.

En wil je een applaus omdat jezelf injecteerd omdat je er een uitroepteken achterzet??

Dat opvliegerige en snel boos worden zal wel in je hoofd zitten.

wesley1986 zei:
ja oke daar hebben jullie ook gelijk in !

maar dat de kuur goed verloop (hoe ik verwacht) dat weet ik wel zeker :D
heb vorig jaar 8 weken gekuurd met deca 200mg wekelijks en 500 mg sust
dat waren toen ook de wit blauwe 2ml verpakkingen

maar ik merk dat ik met gg beter resultaat boek , ik hou dit wekelijks bij gewicht, spieromvang, vetpercentage, eetschema's, trainschema als je de resultaten van vorig jaar en dit jaar naast elkaar leg de eerste 4 weken.

injecteren doe ik zelf! in me billen zelfs dit doe ik op een vaste dag/tijdstip
heb eerst ook een halfjaar goed zitten lezen over anabolen.

dus ik ben niet zo sukkelig, onwetend als de meeste van mijn leeftijd die hier onzin vragen stellen !

ik merk wel dat ik de laatste weken snel boos, opvliegerig wordt !!! en mijn ouders zeggen dit ook tegen me.

mvg wesley

heb je zelf wel door dan hoeveel je nog kon groeien zonder ??

en hoe zo'n trugslag je te verwachten staat als jij je voeding niet op orde hebt ? ik val je niet aan ofzo, wil je helpen.

maar goed zo ieder zijn eigen mening erover. in iedergeval suc6 met je doelen

Wat is je lengte als ik vragen mag ?

ten eerste weten jullie mijn lengte niet dus kan je mijn gewicht niet berekenen

ben 154 groot/klein met 70 kilo

k zie bij de laatste post staan 172 / 83 kilo en hij kan wel kuren????

en trouwens ik heb me eetpatroon goed onder controle 6 maaltijden per dag alles door een dieetist (die ervoor geleerd heeft aan de universiteit)
ze weet dat ik aan het kuren ben en daar is dat schema dus ook op gemaakt

zie mensen op deze site staan die pas 6 maanden fitnessen en kuren en die krijgen zulk soort opmerkingen niet

en ik hoef geen applausje dat ik mezelf injecteer

maar bedankt voor de vriendelijke reacties allemaal jongens

iedereen loopt te zeiken dat je er eerst over moet lezen en weten waar je mee bezig bent da heb ik gedaan en dan is t nog niet goed
weetje jullie zijn zo geweldig en jullie weten dr zoveel over er zou eigenlijk professor voor je naam moeten staan hierzo

maar ik heb antwoordt op me vraag das t belangrijkste

post je voedingsschema eens dan ik ben wel benieuwd...

je bent geregistreerd sinds augustus 2006 hoe kun je nu al zoveel gelezen hebben, of weet jij in 4 dagen precies hoe alles werkt??

wesley1986 zei:
ten eerste weten jullie mijn lengte niet dus kan je mijn gewicht niet berekenen

ben 154 groot/klein met 70 kilo

k zie bij de laatste post staan 172 / 83 kilo en hij kan wel kuren????

en trouwens ik heb me eetpatroon goed onder controle 6 maaltijden per dag alles door een dieetist (die ervoor geleerd heeft aan de universiteit)
ze weet dat ik aan het kuren ben en daar is dat schema dus ook op gemaakt

zie mensen op deze site staan die pas 6 maanden fitnessen en kuren en die krijgen zulk soort opmerkingen niet

en ik hoef geen applausje dat ik mezelf injecteer

maar bedankt voor de vriendelijke reacties allemaal jongens

iedereen loopt te zeiken dat je er eerst over moet lezen en weten waar je mee bezig bent da heb ik gedaan en dan is t nog niet goed
weetje jullie zijn zo geweldig en jullie weten dr zoveel over er zou eigenlijk professor voor je naam moeten staan hierzo

maar ik heb antwoordt op me vraag das t belangrijkste

ik kuur niet hoe kom je daar bij ?

Ok ik moet bekennen dat je met 1.54 wel wat minder erg bent dan ik dacht. Nog steeds te klein naar mijn mening zeker als er al een kuur is gezet. Maar ik vind jouw voorbeeld ook veel te licht om te kuren.

Mijn excuses voor de felle reactie deze was niet volledig gegrond

Over jouw voedingschema. Ik studeer zelf voeding en dieetiek en ken mensen die deze studie hebben afgerond maar de kennis die daar opgedaan word is niet erg goed toepasbaar op bodybuilding. Toch misschien verstandig om een bodybuilder er na te laten kijken.

Jamesss zei:
Ok ik moet bekennen dat je met 1.54 wel wat minder erg bent dan ik dacht. Nog steeds te klein naar mijn mening zeker als er al een kuur is gezet. Maar ik vind jouw voorbeeld ook veel te licht om te kuren.

Mijn excuses voor de felle reactie deze was niet volledig gegrond

Over jouw voedingschema. Ik studeer zelf voeding en dieetiek en ken mensen die deze studie hebben afgerond maar de kennis die daar opgedaan word is niet erg goed toepasbaar op bodybuilding. Toch misschien verstandig om een bodybuilder er na te laten kijken.

precies 154cm bij 70kg is lekkah.
post eens je voedingsschemazou ik zeggen

Je hebt gelijk dat je gewicht in een iets ander daglicht komt te staan nu ik je lengte lees. Blijft echter dat ik me afvraag hoe zwaar je was toen je begon met trainen. Maw: hoeveel ben je aangekomen sindsdien? Ik gok dat je 60 kg woog. Dan ben je wat mij betreft nog steeds te vroeg begonnen met kuren en heb je nog steeds geen geweldige gains gemaakt imo. De eerste 10-20 kg kunnen er in de eerste 1-1,5 jaar al aan zitten zonder AAS.

Volgens mij wordt er overigens helemaal niet zo heel erg rottig gereageerd, echter wel kritisch. Ik zou zeggen doe er je voordeel mee of leg het naast je neer. Maakt mij niet uit gab.

Terug
Naar boven