AndroidHealthClinic

kan dit ook in de ochtend?

bramvdb

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
77kg
Vetpercentage
14%
Hallo!
Om het kort te maken,ik moet elke nacht na men training opstaan om te plassen.op deze manier word mijn slaap te veel onderbroken,wat slechr is voor mijn herstel+ vervelend. Ik train in de avond daarmee.. nu drink ik niet meer tijdens de training,alleen men crea+ dextro,maar heb het nog steeds voor. Kan ik men crea niet gewoon telkens in de ochtend nemen? Of moet dit perse na de training? Volgens mij maakt dit niet uit?integendeel.. de dextro neem ik trouwens zodat de crea vollediger word opgenomen,niet om men glycogeenvoorraad aan te vullen.
Gegroet!

Je moet sowieso drinken tijdens het trainen om vanalles aan te vullen. Train een andere keer of doe een luier om

Tijdstip creatine maakt niet uit. Gewoon elke ochtend nemen.

iedereen moet plassen tijdens het slapen.. is gewoon normaal

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dit nogtans alleen maar sinds ik train in de avond.. op een ander tijdsstip trainen is geen optie. En het lijkt me beter om in 1 stuk door te slapen,zonder dat je remslaap onderbroken word,dan dat je zou drinken tijdens je training.

Voor het slapen gaan pissen:trollface:

Zet een lege wheypot naast je bed met draaidop

Als je dextro niet kort voor het slapen neemt kan t idd zo zijn dat je moet pissen door de bloedsuikerspiegel die omhoog schiet. Ik pis 's nachts ook altijd, ben daardoor max. 3min wakker.

Sluit een katheter aan.

eet voor het slapen gaan 450gr kwark ook dan moet ik opstaan om te pissen
willen allemaal bijkomen ... all in the game ... lijkt mij

Moet ik ook altijd doordat ik zoveel water drink, lijkt mij no problem :thumb:

@TS, hoe zit het met je eiwitinname voor je gaat slapen?

Tijd van creatine maakt echt totaal niet uit. Gewoon 1 dosis per dag!

Gewoon doen, ik mix mijn creapure creatine van BodyenFit gewoon met me whey shake in de ochtend.

Hallo!
Om het kort te maken,ik moet elke nacht na men training opstaan om te plassen.op deze manier word mijn slaap te veel onderbroken,wat slechr is voor mijn herstel+ vervelend. Ik train in de avond daarmee.. nu drink ik niet meer tijdens de training,alleen men crea+ dextro,maar heb het nog steeds voor. Kan ik men crea niet gewoon telkens in de ochtend nemen? Of moet dit perse na de training? Volgens mij maakt dit niet uit?integendeel.. de dextro neem ik trouwens zodat de crea vollediger word opgenomen,niet om men glycogeenvoorraad aan te vullen.
Gegroet!

je neemt niet toevallig kwark voor het slapen? daar krijg ik het van namelijk

Neem je kwark voor het slapen? Want grote kans dat je er daardoor uit moet. In kwark zit veel vocht, en tussen je training en voordat je in bed ligt, zit nog wel wat tijd

Edit: Oh te laat :o

Eiwit op zich is vochtafdrijven!! Wat dat betreft maakt het niet uit of je kwark neemt of een eiwitshake.

Het is dus niet het vocht in de kwark of shake, maar gewoon het eiwit op zich wat er voor zorgt dat je s'nachts er uit moet Mijn eigen ervariung is dat je lichaam er wel aan went en je er na verloop van tijd geen last meer van heb.

Terug
Naar boven