MuscleMeat

Kan het kwaad een oral toe te voegen in week 4?

Ingmar123

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Of is het niet verstandig?
Wil toch wat meer uit deze test-e 500mg kuur halen.
Wie heeft er ervaring mee?

Thanx!!!

inb4 73 kilo? waar ben je mee bezig man :)

maar ot, ik zou het aan je einde toevoegen, en het ligt er uiteraard aan welke orals.

als je al bezig bent met je kuuur dan kan je het aan het einde beste nemen, ik denk dat je winny of anavar ofso bedoeld? dan kan je het beste laatste 6 weken nemen (inclusief die twee weken tussen je kuur en nakuur).

• Topic Starter Topic Starter
anavaR laat maar zitten dan zwak anabool zal je weining brengen op het laast wacht tot de volgden kuur

btw anavar zal ik sowieso niet nemen is duur en vaak krijg je nog winny ook

suc6!

hij heeft het al en brengt heus wel wat , laatste 5 weken van je kuur nemen op min 50mg max 80mg per dag !

hij heeft het al en brengt heus wel wat , laatste 5 weken van je kuur nemen op min 50mg max 80mg per dag !
Okee dank voor je advies :)
Waarom precies op het einde?

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 11:43 ----------

anavaR laat maar zitten dan zwak anabool zal je weining brengen op het laast wacht tot de volgden kuur

btw anavar zal ik sowieso niet nemen is duur en vaak krijg je nog winny ook

suc6!
Dank je wel man;)

Ik ben van mening dat orals het beste genomen kunnen worden aan het begin van een korte kuur (6-8 weken) of aan het eind van een lange kuur (10-12 weken).

Zou je dit ook kunnen onderbouwen?

Nu moet ik allereerst opmerken dat het gebruik van orale steroiden tijdens een kuur altijd goed is vanwege de verhoging van IGF-1 waarden in de lever waardoor je veel meer uit een kuur kunt halen i.c.m. injecteerbare AAS maar als er gekozen wordt voor een beperkte duur van inname om leverschade te voorkomen dan kun je dat voor een langere kuur beter aan het eind nemen omdat na verloop van tijd de androgenen in het bloed in evenwicht komen met cortisol en er downregulation van de androgeenreceptor optreedt. Meer AAS (liefst androgeen) stacken betekent dus dat je de homeostase verstoort en je het lichaam weer een stimulans geeft om door te groeien.

Voor kortere kuurtjes wordt dat punt van evenwicht vaak niet eens bereikt omdat mensen vaak injecteren met langwerkende esters en zodoende kun je orale middelen nemen aan het begin om de kuur te kickstarten zodat je gedurende je hele kuur progressie kunt boeken.

Anavar kun je goed in de laatste weken nemen, stopt je test op 12 weken ga je nog 6/8 weken aan de anavar op 80/100mg pd.

Nu moet ik allereerst opmerken dat het gebruik van orale steroiden tijdens een kuur altijd goed is vanwege de verhoging van IGF-1 waarden in de lever waardoor je veel meer uit een kuur kunt halen i.c.m. injecteerbare AAS maar als er gekozen wordt voor een beperkte duur van inname om leverschade te voorkomen dan kun je dat voor een langere kuur beter aan het eind nemen omdat na verloop van tijd de androgenen in het bloed in evenwicht komen met cortisol en er downregulation van de androgeenreceptor optreedt. Meer AAS (liefst androgeen) stacken betekent dus dat je de homeostase verstoort en je het lichaam weer een stimulans geeft om door te groeien.

Voor kortere kuurtjes wordt dat punt van evenwicht vaak niet eens bereikt omdat mensen vaak injecteren met langwerkende esters en zodoende kun je orale middelen nemen aan het begin om de kuur te kickstarten zodat je gedurende je hele kuur progressie kunt boeken.

Kijk dit klinkt goed,dank!

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 14:36 ----------

Anavar kun je goed in de laatste weken nemen, stopt je test op 12 weken ga je nog 6/8 weken aan de anavar op 80/100mg pd.

Noted,dank je!

Yoo, kan je op het einde pakken.
Kom je er goed droog uit..

verder geen probleem

Die hele up en down regulatie is achterhaald ja.

na je 12 weken de anavar nog 6/8weken nemen? Of bedoel je de laatste 6/8 weken van je kuur? Het eerste lijkt mij wat onlogisch

Terug
Naar boven