Fitness Seller

Kan iemand me helpen en info geven over winny

PIKACHUUU

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
hoi ik heb hier wel eens topics gelezen over winny en andere soort anabolen vandaag is me 3e dag van een winny only kuur ik merk nu al wat verschil en de werking ervan ik heb niet echt veel last van behalve dat ik veel moet plassen en dorst krijg....

ik ben 185 ik heb 3 maanden eerst zelf natuurlijk getraind en nu ben ik aan de winny begonnen ik weeg 83 kilo. ik wil graag droog worden en hard niet veel groter maar een stuk groter ben van me zelf al best breed en niet slank... ben best groot gebouwd... maar ik wil niet dik worden mag wel groter droger maar geen vet... ik eet niet veel gwn normaal goeie ontbijt en goeie avond eten en tussendoortjes wat zoets zoals vifit een kwark.

ik heb eerlijk gezegd niet zoveel ervaring dus alles is welkom.

DANKJE:p

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 17:40 ----------

up btw ik woog vorig jaar 102 KILO:p

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 17:41 ----------

????

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 17:42 ----------

ik weet niet eens hoe dit werkt ???

haha. Ben geen expert op dat vlak maar ik denk dat je vooraleer je een kuur begint een perfect voedingsschema moet hebben, en dat 'gewoon eten' niet voldoende is.

Je hebt geen ervaring, traint 3 maanden zelf..en gaat dan kuren?
Wie heeft jou dat advies gegeven??

Low carb, high protein.
Rest zoek je zelf uit

winny er uit, dieet er in

hoop een troll

Je bent al begonnen aan je kuur en je vraagt nu naar info over je kuur?

...

Gewoon je kuur afmaken dieet aanpassen en doe wat je kan

Troll

Ook nog verkeerde sectie.. hoop voor hem dat 't een grap is;d,

:who: verkeerde sectie lijkt mij

waarom heb ik al die jaren eigenlijk getraind als je na 3 maanden al aan de aas kan met een goed ontbijt

Wat ik zou doen lage test-e met winny en ecay stack en laag in koolhydraten hoog in eiwit zitten in combo met interval training (cardio) na kracht.

Wat ik zou doen lage test-e met winny en ecay stack en laag in koolhydraten hoog in eiwit zitten in combo met interval training (cardio) na kracht.

Wtf is this shit?

Nu even opnieuw in begrijpelijk nederlands, zinnen maken met punten en komma's enzo.
En beter open je een nieuw topic btw.:rolleyes:

wtf is this shit?

Nu even opnieuw in begrijpelijk nederlands, zinnen maken met punten en komma's enzo.
En beter open je een nieuw topic btw.:rolleyes:

+1 :d

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 15:10 ----------

:who: verkeerde sectie lijkt mij

waarom heb ik al die jaren eigenlijk getraind als je na 3 maanden al aan de aas kan met een goed ontbijt

Goed punt:D,

Tegenwoordig zit bijná iedereen aan de AAS, let op.. ik zeg '' bijna '' iedereen, dus NIET iedereen.

Als je 't goed doet, kan er niks verkeerd mee gaan;),

Maar goed, daar integen moet je wel goeie eetschema hebben ect ect.

wat is je vraag nou??
wtf ben je voor mong**l je kan niet eens een voedingsschemamaken

Ja sorry mannen,met de punten .komma's, zit op het strandhuis met me galaxyfoon . Dus niet al te groot scherm. Grote handen he.
Maar was antwoord op zijn vraag en hoe ik het zou doen.maar had over het hoofd gezien dat die nog maar kort traint.

Ik weet het niet hoor maar ik hoop dat zijn kuurtje al klaar is aangezien hij in maart al begonnen was :-)

Voor de volgende keer: Wellicht is het beter om je van tevoren nog iets beter te verdiepen in dat spul, voordat je zomaar gaat gebruiken XD Je zegt wel dat je wat topics hebt gelezen, maar dit ook al gezien?: http://wiki.dutchbodybuilding.com/Winstrol

En een goed voedingsschema idd! Ik ben zelf absoluut geen voorstander van die "medicijnen". Doe mij maar gewoon een goed voedingsschema :) Lekker natuurlijk.

En als je echt het maximale uit jezelf wilt halen, zul je toch wel meer moeten lezen. En niet te vergeten jezelf regelmatig te wegen, meten is weten! Testen en kijken wat voor jou het beste werkt.

Terug
Naar boven