XXL Nutrition

Kan iemand me hier meer over vertellen ? >> Primobolan acetate

leGionellz

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
[Link niet meer beschikbaar]

Dit kreeg ik laatst onder ogen, een testo opwekker, maar ik vraag me dus af wat het precies is. Ik kan er niet helemaal wijs uit worden, onschadelijk supplement of toch meer ? Waarschijnlijk vanwege mijn beperkte kennis, mocht dit een domme vraag zijn dan vast mijn excuses :o

Denk gewoon een testo-booster waar ze de naam primo opzetten om beter te verkopen.

Missch. pro-hormoon maar die zijn normaal niet meer verkrijgbaar...zeg wel normaal :D

Gewone primo tabs zullen het volgens mij zeker NIET zijn...koop gewoon primo depot van GS...echt en niet fake.

Andere mogelijkheid is dat het van een ondergronds lab komt en idd primo tabs zijn...anderen zullen misschien meer weten.

grtz

Laatst bewerkt:
de aangeboden primo

Inhibits estrogen formation.
Orally active in its original form, No conversion necessary

Stimulates natural production of total and free testosterone

Long term use recommended - Does not need to be cycled

Does not breakdown into banned substances or metabolites

Promotes fat free mass, strength and endurance

Can be taken alone or may be stacked with other steroids & pro-steroids

de bij mij bekende primo

in je lichaam wordt testosteron omgezet naar dihydrotestosteron door een enzym 5-alfa reductase DHT. Dit enzym kom nauwelijk voor in de spieren.
Primo is zon 5alfa dht hormoon. Die binden zich minder aan de spieren dus wordt gedacht mild
Het bind zich meer andere mannelijke geslachts organen huid hart prostaat en minder op de spieren vandaar mildere groei.

Het gooit echter wel de testosteron van je eigen langzaam plat als je lang gebruikt wat aan bevolen wordt op jou link.
Is er wel een middel dat jou test omhooggooit natuurlijke basis dan iedergeval niet?

Primo heb ik gebruikt 2 per week met ganabol ging lanmgzaam maar goed echt goed primo was van schering 053nr hield het vast ook na maanden niet trainen. Relax goedje inject dan

is een PH

Beste kerel, ik wil niet flamen maar je klinkt alsof je paddo's hebt gegeten. Een beetje warrige onsamenhangende taal.

Is alles goed met je?

peter19091981 zei:
de aangeboden primo

Inhibits estrogen formation.
Orally active in its original form, No conversion necessary

Stimulates natural production of total and free testosterone

Long term use recommended - Does not need to be cycled

Does not breakdown into banned substances or metabolites

Promotes fat free mass, strength and endurance

Can be taken alone or may be stacked with other steroids & pro-steroids

de bij mij bekende primo

in je lichaam wordt testosteron omgezet naar dihydrotestosteron door een enzym 5-alfa reductase DHT. Dit enzym kom nauwelijk voor in de spieren.
Primo is zon 5alfa dht hormoon. Die binden zich minder aan de spieren dus wordt gedacht mild
Het bind zich meer andere mannelijke geslachts organen huid hart prostaat en minder op de spieren vandaar mildere groei.

Het gooit echter wel de testosteron van je eigen langzaam plat als je lang gebruikt wat aan bevolen wordt op jou link.
Is er wel een middel dat jou test omhooggooit natuurlijke basis dan iedergeval niet?

Primo heb ik gebruikt 2 per week met ganabol ging lanmgzaam maar goed echt goed primo was van schering 053nr hield het vast ook na maanden niet trainen. Relax goedje inject dan

Terug
Naar boven