XXL Nutrition

Kan ik 2ccl test (500mg) en 1cc deca (200mg) in 1x spuiten??

RomeoX

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
heb paar vragen:

Kan ik test 500mg 2cc dus en 200 deca 1 cc dus in 1x gemixt spuiten??

of moet ik beide producten apart spuiten?

en kan ik alles op 1 dag doen bijv op zondag of moet ik het splitsen door 2 x spuiten op 2 dagen zo ja waarom???

en welke maat spuit en naald kan ik hiervoor het beste gebruiken 0,4x40 ??

bedankt groetjes

• Topic Starter Topic Starter
dus kan gewoon op zondag alles in 1x injecteren 3cc das wel mooiste minste beurse plekken hahah

ben jij het daar mee eens 0.8x 40 maten van spuit??

0.8x40 voor billen en 0,6x30 voor benen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt mensen

jullie hebben me vragen beantwoord

groetjesss

Volgens heb jij van de week nog iets gepost over dat je niet weet hoe je een voedingsschemamoet opstellen en je weegt 68kg dan ben je nog LAAAAAAANG niet toe aan Juice.
Mocht je er echt niet vanaf blijven pak dan 250mg Test E.

Als ik jou was zou ik met een hele grote boog om alles heen lopen wat met spuiten te maken heeft en al je geld besteden in de supermarkt!!

Volgens heb jij van de week nog iets gepost over dat je niet weet hoe je een voedingsschemamoet opstellen en je weegt 68kg dan ben je nog LAAAAAAANG niet toe aan Juice.
Mocht je er echt niet vanaf blijven pak dan 250mg Test E.

Als ik jou was zou ik met een hele grote boog om alles heen lopen wat met spuiten te maken heeft en al je geld besteden in de supermarkt!!

idd en het is trouwens verstandiger om test E 2 keer per week te zetten dan krijg je stabielere bloedwaardes.

Je stelt hier allemaal basis vragen, die kun je hier met gemak vinden eigenlijk.

Je antwoorden heb je al, dus hoef ik ze niet meer te geven.

Succes met je kuur! :)

Terug
Naar boven