MuscleMeat

Kan ik mijn windows serial op een ander pc gebruiken?

Wat in de vrede moet je met Windows?

nee kan niet. Ik weet het niet precies maar tijdens de installatie maakt windows een code aan die uniek is voor je systeem en configuratie (systeem id). Nadat de installatie voltooid is en windows geupdate wordt op internet zal automatisch je serial nummer worden gelinkt met de systeem id nummer.

Je kan wel de serial invoeren tijdens de installatie op een andere systeem en windows zal daar ook gewoon op geïnstalleerd worden. Maar zodra hij internet verbinding krijgt en gaat updaten, zal je steeds een bericht krijgen dat de serial nummer niet legaal is.

kan je omzeilen. Zoek je maar zelf even uit.

Soms wel soms niet.

Heb wel al paar keer in het verleden gewoon een xp serial van m'n andere pc gebruikt en als het dan niet werkte Microsoft gebeld en gezegd dat mijn serial het niet doet en gezegd dat ik wel net een nieuwe moederbord of geheugen erin had gezet. En soms vroegen ze zoiets zelf al. Vervolgens fiksten zij het. Of dat nog werkt weet ik niet.

Je kan ook zo'n loader downloaden.

Download gewoon een gecrackte, problem solved.
Op 2 machines gaat niet, zodra die op internet gaat bij de een word meteen je hele hardwareconfig naar een database geupload en als je dan maar iets vervangt gaat ie zeiken dat er iets niet klopt.
Laat staan een hele machine.

Soms wel soms niet.

Heb wel al paar keer in het verleden gewoon een xp serial van m'n andere pc gebruikt en als het dan niet werkte Microsoft gebeld en gezegd dat mijn serial het niet doet en gezegd dat ik wel net een nieuwe moederbord of geheugen erin had gezet. En soms vroegen ze zoiets zelf al. Vervolgens fiksten zij het. Of dat nog werkt weet ik niet.

Je kan ook zo'n loader downloaden.
Heb ik met Office ook wel eens gedaan.

Gewoon gebeld dat de serial het niet meer deed en dan gaven zij zonder probleem een nieuwe :roflol:

Terug
Naar boven