Fitness Seller

Kan je het beste nakuren met nolvadex of met 6 oxo na een kuur met 1 ad ??????

danny22

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb namelijk alleen maar nolvadex liggen en omdat ik iedereen altijd hoor over 6 oxo als nakuur vraag ik het eve voor de zekerheid of nolvadex ook goed is als nakuur.

Nolvadex is sterker dan 6OXO dus prima.

Nolvadex is een prima alternatief maar niet noodzakelijk... 6-OXO is voldoende voor een kuurtje 1-AD. Als je gaat stacken met 4-AD heb ik zo mijn twijfels. Daarnaast is 6-OXO gewoon te koop in Nederland.

Inderdaar, zoals boven genoemt is 6-oxo een voldoende nakuur voor een kuurtje 1-ad. Zorg er onder je kuur voor dat je veel eet. In ieder geval meer als je normaal al doe. En zorg dat je voldoende protein neemt

Recent is er nog een uitgebreid onderzoek geweest waaruit bleek dat nakuren slechts een tijdelijke oplossing is. Na het stoppen met de nakuur bleek alsnog je eigen produktie helemaal lamgelegd te worden. Het zou dus slechts uitstel van executie kunnen zijn.
Klopt dit inderdaad?

nee, dit klopt niet, een nakuur is zoals de naam het al zegt een producte om je testorteron productie weer op gang te helpen. Dit is niet van tijdelijk aard.
Voordat je testoteron productie weer als vanouds is ben je wel enkele maanden verder.

marcvandeb zei:
Recent is er nog een uitgebreid onderzoek geweest waaruit bleek dat nakuren slechts een tijdelijke oplossing is. Na het stoppen met de nakuur bleek alsnog je eigen produktie helemaal lamgelegd te worden. Het zou dus slechts uitstel van executie kunnen zijn.
Klopt dit inderdaad?

Gedeeltelijk waar ja. Maar beter een nakuur na een kuur dan niks na een kuur, geloof me maar, heb het allemaal meegemaakt.

dbc gebruik oxy's als nakuur, mag ook wel als je 37 weken achter elkaar aan het knallen bent :)

Nolva is een prima "anti-e", clomid is ook OK, zorgt dat je eigen test productie weer een boost krijgt
en HCG is goed als je jongens een betje gekrompen zijn :D

Terug
Naar boven