AndroidHealthClinic

kan je het zien?

wellicht als je het aan hem vraagt. En hij zegt nee, maar je ziet langzaam zijn neus groeien. Anders zou ik het niet weten :scratch:

kun je altijd zien aan de sticker op zn linker bil.

Ik denk zelf wel dat ik het kan zien. Mensen die gekuurd hebben of aan het kuren zijn hebben vaak toch wat vollere spieren. Ook lijken ze een wat harder en groffer gezicht te krijgen.

Toch denk ik dat je daar nooit uitspraken over kan doen als je het niet zeker weet.

Ik vind natural spieren toch meer kwaliteitsspieren. Meeste gebruikers hebben toch de look van "dit is er in zeer korte tijd" opgeplakt.

ik zie het ook meestal als iemand aan de snoep heeft gezeten.
Als je zelf gebruikt zie je het gemakkelijker bij een ander, het ziet er gewoon "anders" uit.

Ik zie bij sommige wel verschil. Een paar mensen die ik ken hebben gekuurd en daar zie ik toch wel duidelijk verschil tussen naturel en iemand die gekuurd heeft.

ik denk van niet, en heb geen zin om mn mening te onderbouwen

Dat zie je pas na een paar jaar als die gestopt is dan hangt ze triceps bij ze buik :rolleyes:

Ik denk dat als je het ergens echt aan ziet is het aan de traps, die lijken mij elke keer harder ontwikkeld bij gebruikers.

nou ik zie het altijd wel hoor als mensen in de kuur zitten de spieren zien er hard uit en vol.

Ik zie het meestal aan dat gebruikers er voller uit zien maar er tegelijkertijd nog er hard uitblijven zien

Als iemand net is begonnen met de sport en pompt er een paar kuurtjes in dan kan een outsider dat echt niet zien hoor. Want zo'n fysiek kan iemand met jaren lange trainingservaring ook ontwikkelen...
Tuurlijk kun je iemand wel herkennen met jaren lange trainingservaingen en de nodige kuurtjes!!!

Ik zie bij sommige wel verschil. Een paar mensen die ik ken hebben gekuurd en daar zie ik toch wel duidelijk verschil tussen naturel en iemand die gekuurd heeft.

wat doe jij hier snotneus, jij hebt hier niets te zoeken jongeman allé hup terug naar de chat&coversatie sectie.

OT: Iemand die kuurt zal ook sneller show geven en stoer wandelen enzo, gewoon omdat het allemaal zo nieuw is en hij geniet ook van de aandacht en de blikken. Iemand die niet kuurt zal minder snel breezah t-shirts aandoen enzo en gewoon normaal doen en niet zijn biceps opspannen als hij een sigarettje opsteekt

Afgelopen zondag was het hier warm (het was maar 25 graden maar kom) heb er 4 van die johnny's zien rondlopen met 'gespierd' bloot bovenlijf, deze vallen dan op.

Maar zoals eerder gezegd zeker ben je nooit, en als ze ontkennen blijf je toch twijfelen aan hun gebruik...

tijdens zie je de vochtkoppen en vochtige spieren gemakkelijk als ze met aromatiserende middelen kuren

Daarna, niet echt nee. Als iemand goed groot is zie ik het verschil niet, ze willen het ook meestal niet zeggen. Aan iemand die zijn natuurlijke potentie overtreft zie je het makkelijk aan natuurlijk.

Ik vraag me af of je het kan zien aan iemand of ie ooit gekuurd heeft of niet, en zo ja, aan wat dan precies?
Als het een massmonster is natuurlijk wel maar anders zou ik niet weten hoe, zodra je met de kuur stopt gaan je spieren weer minder vol worden.

Terug
Naar boven