AndroidHealthClinic

kan maar niet olie uit het ampule halen

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
99
Lengte
1m80
jongens,

ik heb al 3 ampules verspild, als ik de ampule breek omdraai en me naald erin stop en het olie optrek komt het olie niet uit het ampule er is een soort druk. Moet ik er 1 ml lucht inspuiten?

Kan iemand me goed uitleggen hoe ik vanuit een ampule kan opzuigen bedankt.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb met een zwarte naald opgetrokken, is het verstandiger om met een roze naald te proberen omdat die veel dikker is?

Als je een ampul openbreekt heb je geen druk erin hoor, heb het ook gedaan, je doet de naald erin en trekt gewoon op. Ging bij mij er makkelijk in maar jammer genoeg kwam er ook een beetje lucht in

Je zou het ook in de spuit kunnen gieten

Alstu, heb je wat beeld erbij.

jongens,

ik heb al 3 ampules verspild, als ik de ampule breek omdraai en me naald erin stop en het olie optrek komt het olie niet uit het ampule er is een soort druk. Moet ik er 1 ml lucht inspuiten?

Kan iemand me goed uitleggen hoe ik vanuit een ampule kan opzuigen bedankt.

Bij het omdraai gedeelte gaat het fout vriend. Je breekt dat ding eraf houd hem recht steek de naald erin begin met optrekken en hou hem dan langzaamaan steeds schuiner voor het onderste beetje ;)

eerst effe de ampulle 1x hard omlaag schudden met een snelle beweging, zodat alle olie naar beneden vliegt/zakt.
daarna open breken en alles eruit zuigen

Terug
Naar boven